Neska batek errepide handitik deitzen nau eta mutiko bat

in #walking6 years ago

Agian bere anaia gazteagoa izan liteke. Bi deiak hiru aldiz igaro ondoren, ez dut ikusten. Ezagutzen dut neska baina ez dakit izena.
Itsasontzia hartzera deitu nau, mutilaren neska handia, beraz, agian hobbya itsasontzian jauzi egiten da.
Sketch edo itsasontzi bat dut biratu, eta amike me?

qq.png
.
2004an bederatzigarren mailan irakurri nuen. Orduan, uholde izugarria zegoen. Ikusi nuen uholde handiena.
Konturatu naiz nola uholdeak jendez gainezka zitezkeen babesik gabe, eta ez da bizitza desagerraraztea.
Ezin izan dugu gure itsasontzia erosteko ordaindu. Zer da hori? Aita eta biok bananak banana zuhaitzekin eraiki zituzten. Sakileko banbu-klusterraren banbu bat erosi dut, hamabi rupetako ibilbidearekin.
Baina orain eserita dagoen itsasontzia gobernu etxea da, itsasontzia etxean dago. Ashrafuddin familiako txalupa Handia da nire itsasontzia gidatzea.

Eskola uholdeetan itxita egoten da eta, beraz, egun osoan itsasontzian dabil. Bat-batean, gobernuak etxetik alde egin zuen, edo ontzia egun osoan zehar okupatu nuen.
Neska irteten eta barre egiten ari naiz. Mutilak ez du nahi joan, neska arrastatzen ari da.

qq2.png
.
Shapla itsasontzian altxatua, shapla urdina deitzen diogu, mini sapala esan dezakegu, agian tamaina txikia agian. Swaplas horiek oso ederrak dira.
Haurrek lepoaren inguruan bildutako garlande baten inguruan ibiliko dira lepoan. Egosi eta jaten dut dutxa. Goizean, itsasontzian itsasontziz eserita, uretan eserita nengoen, nahiz eta arraina ez zetorren. Bazkalduan, azukre txikia zegoen etxean eta arrozarekin.
Aita Ehunen Errota langileak Tratamendu errotak eta gerriaren barruko ura. Mills itxita egon dira denbora luzez, dibertigarririk ez badugu, oso ondo ulertzen dugu.

Sort:  

You got a 4.30% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65771.81
ETH 3174.77
USDT 1.00
SBD 2.61