Nui Kuhina o

in #wafrica6 years ago

image
Myanmar, Vietnam kalepa mai i hoʻokahi piliona dala i ka 2020 ma April 19, na luna eluaʻae e hoonui aina Point, a me ka halawai me Kuhina Nui Kuhina o Vietnam, ka Vietnam Aupuni Office (Hawaii photo-keʻena hoʻoaʻoaʻo waiwai Office) Vietnamʻeluaʻaoʻao kuai i mahuahua ma ka $ oi ma mua o hoʻokahi piliona 2020 hooikaika ma o nā lunaʻelua like. Vietnam 0 E like me ke kono ana o ke Kuhina Nui Kuhina Mr Nguyen Swan Lut FU nīnau aku i ka aoao State Suu Kyi ka holo ana a hiki i Vietnam iʻae e hoomahuahua i aneiai alu like 'ana ma waena o nā aupuni elua mau. Myanmar a Vietnamʻeluaʻaoʻao kalepa ka leo o ka $ 830 miliona i ka 2017, E hou ka hōʻoi 'alu like' ana ma ka oihana, Viet Nam-Myanmarʻeluaʻaoʻao kalepa mea hoʻolilo ka leo ua hoʻemi miliona mea hoʻonui, waiwai a me ka hana, i ka luna hoʻokele o ke Kuhina i olelo. 2017-18 ka hikiāloa makahiki, 10 mahina Vietnamʻeluaʻaoʻao kuai i aneane US $ 600 miliona, 100 miliona ka nui o ka waiwai hoʻolilo i Vietnam a me Myanmar, Vietnam ua hoʻolilo dala i $ 500 miliona, e like me ka waiwai a me ka oihana oihana 'ikepili helu. Waiwai kūʻai Products no ka pāʻoihana ma Burma no ka mea, o ka aina waiwai hoʻokomo mai Vietnam i loko o ka hookahi paio, Kuhina o ka hoʻokele waiwai a me Pāʻoihana 0, he mea kuhikuhi mai la. Vietnam ka papa kuhikuhiE waiwai hoʻolilo nā hua, Myanmar Ka lau a me ka palaoaʻanoʻano,ʻaʻole i loko o Vietnam, i ke aupuni o ka waiwai hoʻokomo i nā kelepona a me nā accessories, Ka hao a me kila huahana, Hawaii kaa iāʻoe māhele a me ka hana.

Sort:  

I WILL UPVOTE AND RESTEEM YOUR BLOG POST TO MY 35,000+ FOLLOWERS. JUST SEND 0.5 SBD OR 0.5 STEEM TO a-0-0 WITH YOUR BLOG POST WEB PAGE ADDRESS IN THE MEMO.

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43