NPC pidgin contest,making steemit more better

in #wafrica6 years ago

Thanks you @ogoowinner for this great opportunity

Here is my entry

I Don dey wait For this opportunity te-te, I no get much to say ooo, but Wetin I wan say Don dey boder my mind all dis day, thanks you @ogoowinner for this chance to say it now
Wetin I wan talk be say u know say Sbd price no dey stable, why he come be say if Sbd price go down person do dey loose vote wey him Don

I Don dey wait For this opportunity te-te, I no get much to say ooo, but Wetin I wan say Don dey boder my mind all dis day, thanks you @ogoowinner for this chance to say it now
Wetin I wan talk be say u know say Sbd price no dey stable, why he come be say if Sbd price go down person do dey loose vote wey him Don already get, and when Sbd go up the vote go they add back? help us to do something about it make he dey stable oooo,

Sort:  

To get upvote from @wafrica, the post needs at least 300 characters! Please describe your work in detail ;-)

To get upvote from @wafrica, the post needs at least 300 characters! Please describe your work in detail ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57800.38
ETH 3127.30
USDT 1.00
SBD 2.40