You are viewing a single comment's thread from:

RE: Even in het Nederlands voorstellen

ik leef een beetje meer zuidelijk in the land of no-portunity in the gravelpits of the swamp where old people come to die (lol) , mijn nederlands is roestig want ik spreek het bijna niet meer hahah, ik zal zeker es checken, is dat dan een tag ook ? ik kan eventueel mijn linux script experimenten in het nederlands posten ook als jullie dat nuttig vinden. Das de 6de uitnodiging voor discord vandaag ik ga dat ding installeren op mijn andere pc.

ik ben persoonlijk meer van de strekking "universal language" wat dus engels is geworden na x jaar internet, de grootste gemene deler maar ik begrijp heel wel dat er heel wat mensen zijn die engels niet praten of zelfs verstaan alsof het hun moedertaal was.
persoonlijk als ik "eigen" posts maak is het niet veel anders dan linux related of programmeer gericht, zelfs niet met de bedoeling van les te geven, ik ben vrij nieuw en ik wil eigelek een custom machine draaien thuis die alles doet wat ik wil , zoals ik het wil , zonder hulp of bandbreedte van 3d parties ... de rest is vooral re-steems , en wat links met wat opinie, of soms een synopse van mijn gedram op andere sites wat niet echt voor vertaling vatbaar is lol , die linux dingen (en weet ik veel whetever ik nog in mijn hoofd krijg, appgamekit ofz) wil ik gerust in nederlands doen als dat enig nut heeft voor eender wie anders doe ik gewoon standaard engels maar misschien wil je effe checken op

@funditian ... die gasten zoeken , en ik zie nederlands nog niet tussen staan, als 1 van je 150 leden zich geroepen voelt, vrijwilligerswerk natuurlijk maar de mission statement staat erbij

in elk geval ... :)

hajime mashite (is eigelek japans voor de 1ste keer (en enkel de eerste kee) dat je iemand ontmoet, iets wat ik in weinig andere talen al gezien heb) , bonne chance en wrsl to op discord ik ga me toch es moeten aanpassen aan dat ding en zal wrsl dan wel een tijdje liggen lurken in vermomming zonder iets te zeggen ... ik ben vrolijk en vriendelijk als jodokus kwak, ik vind catalisatie leuk, maar ik ben echt wel wat een loner en de klassieker teamspirit zit er niet echt in :)

i never get bored of that one (the original rudyard)
tot ziens tot gauw of later

Sort:  

Dat roestige Nederlands valt best mee😀. #alldutch is inderdaad ook een (groeiende) tag.

Ik zag dat je al ligt te lurken op de discordserver inmiddels. We spreken elkaar vast wel ergens in de toekomst😉

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66824.20
ETH 3503.41
USDT 1.00
SBD 2.62