My First Vlog - טיול לתחילת הגשמת החלומות

in #vlog6 years ago (edited)


אם כן שמתם לב או לא שמתם לב, המטרה שלי למימוש חיים מספקים, מאושרים וטובים מבחינת מימוש פוטנציאל הוא להגיע למצב בו שאני נהיה עצמאי ומתעסק ביצירה ובכתיבת סדרות וסרטים לטלוויזיה ולקולנוע.

בגיל 6 נחשפתי לבית הקולנוע פעם ראשונה בתור ילד קטן ומצאתי את עצמי בסרט "הארי פוטר ואבן החכמים" מאז אותו סרט פשוט נחשפתי לעולם סיפור הקולנוע שאיתו גם החשיפה לעולם הסיפור בטלוויזיה הגיע, ומצאתי את עצמי גודל עשור שלם עם סדרת הסרטים הארי פוטר שבזכותה הבנתי שהייעוד שלי בחיים הוא לספר סיפורים איכותיים וטובים בטלוויזיה ובקולנוע.

וכדי להחליט לצאת למסע הגשמת חלומות החלטתי להתחיל עם החלום הראשון שכביכול הוא חלום פשוט והגיוני לכל רגע להגשים אותו ורק צריך את היכולת.
לטוס ללונדון ולהגיע למקום שגרם לי להגיע למסקנה מה אחד הגורמים שעושים אותי מאושרים בחיים.
אותו מקום זה הסט שצולם בו הארי פוטר.
איפה שרוב כל היצירת מופת הזאת צולמה ונבנתה.

שותפה שיש לה את אותה אהבה כמוני להארי פוטר הצטרפה אליי למסע ספונטני שבו אנחנו הולכים להגשים חלום ילדות.

ומוסר ההשכל שיש לי להגיד לכם שכדי להתחיל להגשים את החלומות המטורפים צריך להתחיל להגשים את החלומות הפשוטים ולאט לאט לעלות ברמה. ממש כמו משחק עם שלבים. השלב הראשון תמיד קל.

אז בואו תצטרפו לניסיון הוידאו בלוג הראשון שלי.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63626.66
ETH 2640.26
USDT 1.00
SBD 2.75