Moja sobota. Kajaki i urodziny!

in #vlog5 years ago (edited)


Hej! Witam wszystkich, zapraszam do krótkiego vlogu z mojego dnia. Dzień minął nam bardzo intensywnie. Na początku kajak później trochę opalania a na koniec urodziny.. Urodziny naprawdę były udane solenizantka była bardzo zaskoczona na widok tortu i palących się świeczek! Najgorszą rzeczą był olbrzymi kac na następny dzień :D


▶️ DTube
Sort:  

bardzo miła sobota 🍒

ale obiecany tekst na konkurs to gdzie? 😃

Posted using Partiko iOS

Niestety nie dałem rady :( Nie miałem kompletnie mocy na to.. Ale obiecany post będzie tylko poza konkursem :P Nie chce robić konkurencji :P

ładny tort, i ten dreszczyk emocji przy przekładaniu, żeby się tylko nie rozwalił ;)

Dzięki! zaskoczenie było na prawdę mega! ;)

Miło się ogląda takie vlogi. Krótkie video z impry by też fajnie wyszło😉 Miiłego dzionasa! Zazdroszcze babci. Też miałem taką super za którą tęsknie.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89