Co Ty wiesz o swoim życiu?!

in #vlog7 years ago


Witam wszystkich w nowym roku, w który wchodzę pełna ekscytacji z myślą o tym, co przyniesie :)

Sposób, w jaki wyrażam moje myśli może być trochę chaotyczny, ale mam nadzieję, że odczytacie wiadomość, jaką chciałam przekazać. Nie dajmy innym kierować naszym życiem, nie spełniajmy ich ambicji wobec nas. Poświęćmy sobie czas, żeby dowiedzieć się czego chcemy od życia, a potem mu to wydrzyjmy. Nie bagatelizujmy naszej siły sprawczej!

Jeśli podoba Ci się content, nie zapomnij zasubskrybować :)

Muzyka użyta w filmie: Moldy Lotion by Light-foot https://soundcloud.com/light-foot Creative Commons — Attribution 3.0 Unported— CC BY 3.0 http://creativecommons.org/licenses/b... Music promoted by Audio Library

Funk City by Reatch https://soundcloud.com/reatch Creative Commons — Attribution 3.0 Unported— CC BY 3.0 http://creativecommons.org/licenses/b... Music promoted by Audio Library https://youtu.be/J5JZNdb50B8


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

No jeśli chodzi o same życie to wiadomo że trzeba sam się tym zająć, każdy próbuje w jakiś sposób dążyć do pewnych celów, albo może i nie każdy?, w rzeczy jasnej, jest wiele rodzai ludzi jeśli chodzi o charaktery, jeden sobie mówi dla przykładu że będzie od Jutra robił pompki i je robi a drugi powie to samo ale co dzień przekłada i przekłada dzień w dzień, u mnie właśnie jest podobnie, ja chciałbym wyjechać do Japonii ale mnie nie stać i ciężko uzbierać taką sumę pieniędzy z której zarabiam, ja bym chciał wiele rzeczy umieć tak jak każdy człowiek, ale jednemu się nie chce albo po prostu ma jakieś wymówki, to w zależni też czy człowiek jest leniwy czy też nie. Ja oczywiście patrzę na pewnych znajomych co osiągnęli, ale żeby być na ich poziomie lub podobnym to mi dużo brakuje.

Wow, wielkie dzięki za tak wyczerpujący komentarz :)
Właśnie na to staram się zwrócić uwagę, żeby ludzie zdali sobie sprawę z własnej siły sprawczej i zamiast marnować czas na hejtowanie, czy inne głupoty, zrobili coś w tym kierunku, żeby swoje życie doprowadzić do takiego stanu, w jakim chcieliby je widzieć :)
Pozdrowionka!

No dokładnie, ci co hejtują to po prostu nie mają własnego życia, nie mają za pewnie jakiś bliskich znajomych czy przyjaciół, i może z nienawiści to co go spotkało, to teraz wyżywa się w jakiś sposób przez Internet. Każdy człowiek ma jakieś problemy życiowe i stara się z nimi w jakiś sposób walczyć, w sumie nie każdy ale wiele osób. No nic ja już tutaj zaczynam mówić o pewnym temacie który mam przedstawiony na kanale, Psychika Człowieka, a tak na ogół moja droga to życzę ci powodzenia i osiągnięcia sukcesu, tutaj i oczywiście w samym życiu. Również pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60784.40
ETH 2633.51
USDT 1.00
SBD 2.61