Przenosiny na D.Tube!

in #vlog7 years ago


Jestem Mart i mam 22 lata. Studiuję produkcję filmową na University of Bedfordshire w Luton. Z zamiarem otwarcia kanału na YouTubie noszę się już od jakiegoś czasu. Wraz z końcem roku 2017, postanowiłam przestać przekładać to w nieskończoność, czego efektem jest zwiastun, który właśnie oglądasz. Na kanale w większości będą pojawiać się filmy inspirowane moim życiem (podróże, pogadanki o rzeczach subiektywnie ważnych, vlogi), ale chciałabym też rozwinąć swoje skille w kwestii tworzenia narracji i montażu, zatem niewykluczone, że w dalszej perspektywie pojawią się też ambitniejsze produkcje. Chciałabym jednak mierzyć siły na zamiary. Żywię też nadzieję, że vlog pomoże mi bardziej produktywnie spędzać czas - tworząc content, będę po prostu szukać rzeczy ciekawych do oglądania - jednocześnie sama biorąc w nich udział - a w momentach, kiedy brakuje motywacji do czegokolwiek, każdy sposób się przyda. A tak poza tym, to jestem bardzo sentymentalna i lubię oglądać stare zdjęcia i filmy, przypominając sobie w jakim stanie umysłu byłam w tamtym czasie. Przede wszystkim, będzie to dla mnie fajna pamiątka.


Przygodę z Youtubem rozpoczęłam początkiem tego roku, ale niedługo później dowiedziałam się o platformie, jaką jest D.Tube - a z racji, że YT cały czas jest jeszcze bardziej powszechną stroną, którą odwiedza znacznie więcej osób - postanowiłam, że rozszerzę działalność na obydwie te platformy. :)


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60731.80
ETH 2630.54
USDT 1.00
SBD 2.62