You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vizionary

in #vizionary8 years ago

Jasså, har @storhamar vært her før meg ser jeg. Vel jeg har bare sett den 3 ganger. Til nå syns jeg den er veldig morsom. Får se flere ganger da så jeg får det store poenget også da. Hver morgen blir rutinen fremover :-)
Når får vi det nye Vizionary mastercard ?

Sort:  

Jasså er du så flink æ. Får slenge med på bølgen jeg å da. :)
[

]
Hvordan registrerer jeg capripay på mobilen min ?

Kjære happyhippie her er linken til svaret:
https://steemit.com/vizionary/@ramta/vizionary#@ramta/re-storhamar-re-ramta-vizionary-20160723t200533800z

Koselig å kunne svare deg så fort. Her har du litt penger for spørsmålet.

Tusen takk for svar @ramta . Nå har jeg fått lastet ned appen på tlf. :)

[]
Som du ser på HU-BOT så har han funnet svaret.

  1. Først får du epost fra []

  2. Så kommer kortet i posten.

  3. Du må huske å aktivere kortet.

PS. Det med å se vidoen til frokost hver dag skal jeg også gjøre. Takk for tipset.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57173.66
ETH 3067.89
USDT 1.00
SBD 2.39