Belarus'ta Eğitim Hayal Değil

in #vize5 years ago (edited)

Hedefimiz Belarus'ta yüksek eğitim, rusça dil kursu almak isteyen kişilerin amaç ve isteklerine ve koşullarına uygun eğitim programlarına rusça dil kurslarına yerleşmesini sağlamaktır. Öğrencilere en iyi kararı vermesi için bilgilendirme süreci sağlıyoruz.

Temsilcilerimize Belarus'ta eğitim almak amacı ile başvuran öğrenci adaylarına Belarus, Minsk, eğitim kurumları, üniversite eğitim programları, Rusça dil kursları ve konaklama yerleri hakkında en iyi şekilde bilgi verilmesini sağlıyoruz.

Danışmanlık ve başvuru sürecince öğrencilerimizin eğitim programları ve hakkında bilgilendirilmesini, karar veren öğrencilerin kayıtlarının seçilen okula yapılması, konaklama seçenek ve ayarlaması, sağlık sigortası, havaalanı transferleri, uçak rezervasyonlarının yapılması, uçak biletlerinin satın alınması ve vize başvuru için gerekli evrakların hazırlanmasını ve eğitim davetiyesinin çıkarılması konusunda hizmet sunuyoruz.

https://www.minskegitim.com/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57951.98
ETH 3051.79
USDT 1.00
SBD 2.26