Cum să-i oferim corpului vindecare ?

in #vindecare7 years ago

De ce credem că ne vindecăm cu pastile?
Dragă femeie, eu sunt ca și tine, o ființă complexă, dornică să-și recâștige sănătatea printr-o vindecare completă a corpului fizic, a minții și a spiritului. Am tânjit dintotdeauna după o vindecare profundă. Și tu, nu-i așa?

În acest articol o să-ți vorbesc despre resursele pe care eu le-am descoperit și care m-au ajutat să mă vindec.

Ca și tine mi-am dorit să aflu care sunt cele mai bune tehnici de autovindecare, după ce m-am îndopat de pastile din cauza durerilor, în mod special ale celor menstruale, și am observat că nu mă vindec.

Ce credeam eu că era vindecare, era de fapt o ameliorare temporară ale simptomelor. Imi trecea durerea pe loc cu pastile, iar din această cauză credeam că sunt mai bine, dar problema era „rezolvată” doar la nivel superficial.
La menstruație aveam dureri de când mi-a venit prima dată, la vârsta de 13 ani. Mă chinuiam în fiecare lună cu dureri de spate, burtă, cap, sâni. Era îngrozitor!!!

Cum am descoperit tehnicile de vindecare?
Din fericire, am ajuns datorită mamei mele la un doctor homeopat și a reușit să vindece o parte din mine. Mi-a reglat fluxul care era extrem de abundent, la modul că nu puteam să plec din casă, pentru că mă pătam foarte repede. După tratamentul homeopat, durerile s-au ameliorat. Eram mai bine.

A trecut timpul, dar pentru că nu făceam mai nimic pentru a mă elibera emoţional, plus că aveam o alimentație nesănătoasă și o gândire negativă , în timp, în corpul meu s-au creat din nou dezechilibre.

Vindecarea completă a corpulul meu era imposibilă, întrucât mâncam extrem de nesănătos și îmi supraîncărcam organismul cu cantităţi inutile de zahăr și sare. Mai mult, emoția inferioară predominantă – frica, îmi accentua îmbolnăvirea corpului.

Devenise copleșitor pentru corpul meu să elimine toate toxinele, așa că stoca tot ceea ce nu mai putea elimina. Și așa, durerile menstruale au început să se intensifice din nou. Am început să iau pastile în fiecare lună, de la 14, 15 ani, ca să scap de durerile insuportabile din corp, până pe la 24, 25 de ani.

De ceva timp îmi tot doream să găsesc soluțiile cele mai potrivite, pentru a-mi identifica adevaratale cauze și a-mi rezolva cu succes problemele. Doream să fiu sănătoasă, dar nu reușeam să găsesc soluțiile care să mă ajute cu adevărat, deoarece mă săturasem de neîmpliniri.

Disperarea m-a dus către medicina alternativă
La un moment dat, am descoperit acupunctura. Locuiam în Brașov și un gând bun m-a trimis către cabinetul profesorul medic Li HONG îl putem găsi din păcate doar – aici in București sau în Brașov. După 5 ședințe, am fost capabilă ca în prima zi de menstruație să pot merge la sală, să fac Kangoo Jumps :))). Era wow! Pur și simplu acest om minune a deblocat o energie de prea mult timp stocată în corpul meu. După ședințele, trebuie să recunosc, puțin dureroase, asta dacă n-ai frică de ace:), simțeam o energie blândă, care îmi cuprindea corpul. Cele 5 ședințe de acupunctură ZHENDAO, care este „de aproximativ 40 de ori mai eficientă decât metodă clasică”, am simțit cum m-am deschis foarte mult față de mine și față de posibilitățile ce mi se iveau.

Medicina alternativă m-a orientat către autovindecare
La câteva luni după aceste ședințe, m-am mutat în București, unde am continuat să caut și iar să caut soluții pentru problemele mele și am găsit la un moment dat noțiunea de autovindecare; informație găsită în incredibila carte „Poți să-ți vindeci viața” scrisă de Louise Hay.

Văzusem filmul cu mult timp în urmă și într-o zi, trecând întâmplător pe lângă o librărie, cerul senin de un albastru deschis de pe coperta cărții „Poți să-ți vindeci viața” mi-a atras atenția.

Am ezitat la început, dar am hotărât să o cumpăr și m-am dus acasă extrem de bucuroasă, așteptând cu nerăbdare să-mi vindec și eu odată viața.

De la minunata Louise Hay am auzit pentru prima dată despre termenul de vindecare holistică. O vindecare completă ce presupune să avem în vedere echilibrarea corpului fizic, menținerea sănătății mintale și vindecarea părții spirituale.

Aceasta este vindecarea integrală, pe care orice ființă o poate obține, dacă dorește să facă pași în această direcție. Sunt convinsă că și tu vrei să fii sănătoasă complet!

Louise Hay este o femeie eroină, pe care o admir extrem de mult. Ea inspiră oamenii să se autovindece, să-și recapete sănătatea. A reușit să fie o autovindecatoare. S-a îmbolnăvit de cancer și cu ajutorul medicinei alternative, ale tehnicilor de eliberare și pozitivism s-a vindecat complet.

Louise Hay este dovada vie că se poate!
Ea ne învață că ne putem vindeca singure, prin terapii ușor de aplicat acasă.

De la Louise Hay, am învățat că dacă îmi schimb felul în care gândesc, o să-mi schimb viața…

Mi-am zis că nu mai am nimic de pierdut, am acţionat și vindecarea ușor, ușor a intrat în inima mea. La un an de zile de când am început să repet iar și iar afirmațiile pozitive din cartea „Poți să-ți vindeci viață”, stilul meu de viață s-a schimbat complet.

Afirmațiile vindecătoare m-au ajutat să fiu o ființă mai bună, mai calmă, mai motivată, să-mi stabilesc visuri înalte și să fac pași pentru a le îndeplini.

Atunci am realizat de fapt, că singurele resurse de care am nevoie pentru a mă vindeca sunt în interiorul meu. Datorită convingerilor pozitive, am reușit să mă vindec.

Vindecarea propriei vieți este responsabilitatea noastră și, odată ce am înțeles acest aspect, am luat atitudine. Am ales să apelez la resursele interioare pentru a-mi recâștiga sănătatea ființei.

Energia feminină este vindecătoare, dacă i se permite să curgă lin prin noi. Puterea vibrațiilor feminine sunt miraculoase, pentru cele care au voința să o descopere.

Repetarea afirmațiilor de iubire ne vindecă
Puterea noastră, femei frumoase, stă în iubire!

Iubirea de sine este vindecătoare!

Alătura-te și tu, femeilor care se vindecă complet și profund!

Găsește-ți calea către vindecare, gândind frumos despre ființa ta!

Hai să învățăm împreună să ne vindecăm!

Amintește-ți: Noi alegem cum vrem să fim!

Începând de astăzi, hai să fim iubire!

15977812_214939375579835_7708182361774446635_n-2 2.jpg

La câteva luni de la deschiderea cărții și aplicarea învăţăturilor din ea, am întâlnit oameni în calea mea, de la care am învățat și alte tehnici de vindecare.

Unul dintre ei este în prezentul meu, un bărbat minunat, care m-a învățat să-mi vindec inima, să fiu deschisă, pentru a putea primi și a oferi iubirea, în mod necondiționat.

Acest om m-a îndrumat la fiecare pas către pozitivism, prin puterea exemplului. Este un om bun, care știe să inspire o femeie, să o sprijine și să o ocrotească, atunci când ea are mai mare nevoie. Este un om încrezător, cu o bunăvoință ieșită din comun.

Îi mulțumesc acestui bărbat minunat, că a ales să între în viața mea!

Mai mult, mi-au ieșit în cale persoane, alături de care am învățat să fiu mai deschisă, mai bună. Unul dintre ei se numește Mihai Apostol.

Mihai ne-a învățat o mică parte din practicile vindecătoare pe care yoghinii le cunosc și le execută pentru buna lor bunăstare.

Unul dintre multele exerciții pe care el ni le-a arătat și care m-au ajutat foarte mult, este exercițiul prin care se face un masaj gastric.

Cum mă vindecă acest exercițiu?
După câteva minute de execuție a acestui masaj, simt imediat cum se eliberează emoțiile negative din corp. Este un exercițiu minune, care mă ajută enorm de mult în momentele de tensiune.

Emoțiile negative trebuie înțelese, acceptate și ajutate cumva să fie eliberate din organismul nostru, pentru a-i permite corpului să se elibereze de tot ceea ce nu are nevoie.

De ce să ne eliberăm de aceste emoții inferioare?

Pentru că au o influența negativă asupra sănătății noastre; ele sunt ca niște săculeți de energie negativă, care se adăpostesc și creează blocaje, apoi boli în corpul nostru fizic.

Acest exercițiu este de fapt un Masaj Gastric, pe care îl putem face, oricând simțim nevoia.

Care sunt pașii de vindecare prin acest masaj gastric?

Sunt cinci pași simpli

Pasul 1 -Identificăm punctul pe care îl vom apăsa ușor.

Punctul se află la aproximativ 2 cm sub stern. Punem trei degete în jos de la locul de unde se termină sternul și acolo se află punctul pe care îl vom stimula.

Pasul 2 -Pregătirea corpului pentru o executare corectă

Degetul mare al mâinii drepte îl fixăm în punctul găsit, iar încheietura mâinii drepte este apucată de mână stânga.

Pasul 3 -Masarea gastrică

Se rotește degetul mare, pe care l-am fixat în punctul de sub stern. Rotirea degetului mare se face cu ajutorul mâinii stângi, care ghidează mână dreaptă prin rotirea în sensul acelor de ceasornic, masându-se astfel ușor punctul gastric.

Pasul 4 -Vindecarea

Închidem ochii și în timp ce rotim mână, vizualizăm centrul masat cum se vindecă și devine din ce în ce mai luminos.

În timp ce masăm putem repeta următoarele:

“ Mă eliberez de tot ceea ce nu mai are nevoie Ființa mea “

La un moment dat este posibil să doară și să se înroșească pielea. Stai liniștită, acestea sunt semnele că exercițiul își face treaba, iar ceea ce trebuie eliminat, este eliberat și vindecat.

Pasul 5 -Aprofundarea vindecării

Se schimbă mână. Vom pune degetul stâng în punctul de sub stern, iar încheietura mâinii stângi este cuprinsă de mână dreaptă și se rotește în sensul invers al acelor de ceasornic.

Cu ochii închiși vizualizăm cum energia negativă se eliberează și conștientizăm starea de ușurare, de vindecare.

La final mulțumim Ființei Noastre, că a făcut posibilă vindecarea organismului nostru, prin eliberarea emoțiilor negative.

Te vei simți minunat după ce vei face acesta eliberare!

Vindecarea începe cu un mod pozitiv de-a gândi plus eliberări emoționale
În concluzie, pentru mine, drumul spre vindecarea completă a ființei mele a început cu schimbarea datorită medicinei alternative (homeopatia, acupunctura), cu înlocuirea modului negativist de-a gândi, cu unul cât mai pozitiv. Cum am făcut asta? Prin repetarea unor afirmații simple. Afirmațiile le-am găsit în această carte "Poți să-ți vindeci viață". Apoi au urmat eliberările zilnice de emoțiile negative prin diverse tehnici, unul dintre ele, fiind cel de mai sus pe care l-am descris.

Amintește-ți, frumoasă femeie, că propria vindecare ne apropie de ceilalți, ne ajută să-i inspirăm și să-i îndemnăm pe cei din jurul nostru să nu se mai uite în exterior, ci în interiorul lor.

Noi suntem cu toții interconectați la un anumit nivel cu tot ceea ce ne înconjoară.

Vindecându-ne pe noi însene, îi vindecăm pe ceilalți, având în acest fel șansa de-a simți din nou vibrația iubirii eterne.

Începe și tu chiar din clipa aceasta să te vindeci!!!

Acum este momentul tău!!!

17554407_238700633203709_5435255715810527152_n-1.jpg

Sort:  

Ce frumos @cristinaionescu :) Pe Louise Hay o urmaresc si eu de ceva vreme. Un alt om de care imi place foarte mult e Deepak Chopra, daca nu ai dat peste el pana acum casrtile lui sunt extraordinare ;)

Multumesc! Am citit o carte scrisa de domnul Chopra. E foarte profund!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64689.27
ETH 3135.60
USDT 1.00
SBD 2.56