You are viewing a single comment's thread from:

RE: 15.11.2018r. welcome on my stream

in #vimmtv6 years ago

Bążur, czy nie myślałeś by nie używać botów? Ja rozumiem, że trending potencjalnie ma tobie dać szanse na większą oglądalność, ale nie robi tego. Dodatkowo powoduje to (cały czas kupowanie botów), że ludzie ... no nie lubią twoich wpisów (przynajmniej narzekają na PW xd) + sam na tym tracisz dziesiątki dolarów.

Sort:  

Ależ kiedyś ze znajomymi liczyliśmy i na jednym poście chyba z 50 dolarów straciłeś. Ale jak uważasz

Tak straciłem na kilku postach ale to przez moje niedopatrzenie, ja używam botów również po to by ludzie dostali większą kuracje. Nauczyłem się z nich korzystać i teraz albo uda się minimalnie zarobić albo wyjść na 0 z tym, że ludzie co dadzą upvota dostaną więcej kuracji. Chociaż tyle jestem w stanie zrobić dla osób głosujących.

No, ale 90% (na oko) głosujących to boty, które wiedzą, że podbijesz się botem, więc masz i tak fatalne zasięgi jakby.

Jakaś taktyka to jest :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62763.51
ETH 2579.20
USDT 1.00
SBD 2.72