Zachód słońca w plenerze

in #video6 years ago (edited)

Hej! Dzisiaj chciałbym się podzielić timelapsem który zrobiłem ostatniego zachodu słońca, które pięknie chowało się za drzewami! Mam nadzieję że wam się spodoba!

Timelapse zrobiony Canonem 1300D z obiektywem z kitu 18-55mm, jest to tak na prawdę fake timelapse, ponieważ jest on przyspieszonym fimem... Nie dość że szkoda migawki, to jeszcze jestem zbyt skąpy na interwałometr haha!

Poza tym polataliśmy jeszcze dronem z moim znajomym ale to trzeba zostawić na dłuższy post, innym razem!

Sort:  

Uwielbiam zachody słońca.....:

nie chwal się tyle że macie drona tylko zrób lepsze ujęcie :) poza tym po 12 sekundzie jest przeskok dziwny. Poza tym jeśli to pierwszy timelaps to fajnie że nauczyłeś/łaś się czegoś nowego (sorry nick myli). Dodaj timelapsa z czegoś ciekawszego. Myślę, że będzie co podziwiać, takto raczej nie ma co :p sorki za szczerość. A jak już jesteś na steemicie to lepiej dodać film na Dtube. Ale to tylko moje zdanie. (PS. obejrzałem 2 razy, fajnie światło zachodzi po prawej na dole).

Nie chciałem się chwalić dronem, nie sądziłem że to tak zabrzmi :o
Ale dzięki za parę przydatnych rad!

Fajny timelapse! @kolegaotaku słusznie zauważył - spróbuj kolejne wideo zamieścić na dtube :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44