You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Old Tram

Ma bucur ca-ti place Iasi. Este un loc unde ai ce sa vizitezi, de la manastiri la gradina botanica. Sunt si o multime de magazine cu lucruri de calitate si ieftine. Sotia mea este fericita pentru asta. Cat despre fotografii, uite postarea asta unde vei gasi mai multe exemple de scriere a postarilor: https://steemit.com/markdown/@gmuxx/a-beginner-s-guide-to-markdown iar pentru fotografii poti inlocui din exemplul cu textul in stanga si in dreapta: This text is on the right si This text is on the left cu link-ul fotografiei. Trebuie sa ai link-ul fotografiei, daca nu stii cum sa-l gasesti, spune-mi si-ti voi spune cum fac eu.

Sort:  

Acum doua saptamani am fost pentru prima data in Iasi, intr-o scurta vacanta: am vizitat Gradina Botanica, am fost in Parcul Copou, la Palatul Culturii si la Bojdeiuca lui Ion Creanga. Tare frumos este orasul, sper sa merg din nou la vara.

Cu privire la fotografii, nu sunt prietena cu HTML-ul, imi da batai de cap. Da, mai bine spune-mi cum faci tu si ma ghidez dupa modelul tau ;)

Multumesc, o seara frumoasa!

Vara este mult mai frumos. Despre fotografii o sa fac o postare mai detaliata maine. Noapte buna!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59035.93
ETH 2519.79
USDT 1.00
SBD 2.47