Veganské sladkosti /// Vegan sweets

in #vegancookies7 years ago

IMG_20171212_062932.jpg

Tak nevím, jestli nejsem trochu blbej. Nebo možná krapet ješitnej, když na mě neteře zakoulely očima s prosbou, abych jim upekl něco na vánoční bazar s tím, že máma nic neumí a já jsem nejlepší, nechal jsem se ukecat. Až když jsem to odkýval, přišel ten zakopaný pes..musí to být veganský kousek. Hmm, tak posílám fotky svého prvního pokusu se sojovým mlékem a kokosovým olejem. Musím uznat, že to je fakt docela dobré, i když to vypadá, jak bramboráky s mandlema! Bůčku se tedy jako rozhodně nevzdám, ale možná zvážím občas zkusit nějaké veganské sladkominy:-)) Vánoční bazar dopadl výborně, paní učitelka poslala mamince - pekařce vřelé díky a prosbu o opakování příští rok...ještě, že mě ta sestra má:-))
IMG_20171212_062954.jpg

Sort:  

mmm.. vyzerá to zdravo a chutne a suroviny? ;)

mandle, brusinky,kokos..třtinový cukr..zdravé až na půdu:-)

nechýba ešte niečo, čím sa to spojí ? asi by som pridala určite med, alebo agávový sirup

mléko, mouka..viz. článek + je v tom třtinový cukr, ale med by šel určitě také:-)

To nemusí být vůbec špatné, akorát nevím, jak by na to reagovalo mé masožravé zažívání XD

Také jsem spíš masožravec, ale tohl mě mile překvapilo:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63057.34
ETH 2546.78
USDT 1.00
SBD 2.64