Sort:  

Tady pomáhat nemusím, Matko to má anglicky a na první pohled i správně zveřejněné. Teď záleží na posouzení od moderátorů ;)

Nice. Might try this. If only it didn't use TKInter ... though.,

Whats wrong with tkinter? It was liteterally the first YT tutorial on GUIs in python I've found..it might be that its shitty module, I cant really say anything about it :)

Nothing, per se. except that it's completely inaccessible for blind and visually impaired members of the population relying upon text to speech and braille output to interact with the computer.

Noo ja popravde neviem moc, co to ten utopian-io je, kto su moderatori a co sa stane, ked to posudia pozitivne :D Len som si vsimol, ze tam ludia postuju dev-related veci, tak som sa logol a postol podla development guidelines co mali uvedene.

Na mojej homemade scrum tabulke mam dokonca sticker "What is utopian-io", ktory som chcel vyriesit predtym, nez to vobec postnem....ale nejak ma vcera ovladla vasen a ked to zacalo fachat, chcel som to uz cele dokoncit :D

DSC_0277.JPG

@xlisto v najblizsej dobe na tom asi pracovat nebudem, kedze mi hori diplomka :D a neviem, ucel to uz vpodstate splnilo...ked tak by som sa pustil do este ineho projektu, ktory mam v hlave...ten by eventualne mohol mat zmysel aj pre sirsiu steemit komunitu a zaujimat aj utopian-io (javia sa ako nejaky steemit IT open source spolok)

V pohodě, diplomka má přednost.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54787.37
ETH 2302.94
USDT 1.00
SBD 2.35