Sort:  

I'm proofreader on crowdin for this project. You must look my last screenshot. Also I read the new rules.

Türksün diye ayrıca Türkçe'de yazıyorum. Lütfen bir iş yapıyorsanız adam akıllı kontrol ederek yapınız. Proofreader izni olması gerekiyor diyorsunuz ben zaten proofreader olduğumu ispatlayan ekran görüntüsü koymuşum. Ki zahmet edip profilime girseniz kendinizde görürdünüz. Bu utopian-io tarafından kabul edilmeyen 4.çevirim. Halbuki benimle aynı şeyi yapan diğer moderator arkadaşlarınızın çevirileri anında onaylanıyor. Farklı birşey yapmıyorlar. Bense onaylatabilmek için üstüne hep bir tık fazladan koymaya çalışıyorum. Ayrıca proje sahibi bana proofreader iznini verdiğinde de onaylanmış bir post görmek istediğini söyledi. Ama malesef hep bir kural hatası demenizden dolayı onu da gösteremiyorum. Saatlerce emek harcayıp sonunda 'cannot be approved' yazısını görmek insanı biraz kızdırıyor. Kaba konuştuysamda affola.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60111.17
ETH 2322.86
USDT 1.00
SBD 2.53