Busy.org Video Tutorial [Turkish Language]

in #utopian-io6 years ago (edited)

Video Tutorial for in Turkish Language Busy.org


1- What is Busy.org ?

2- What are the features it offers to the users ?

3- Benefits of Using Busy.org

4- Interface differences

5- What is Busy bot and Upvoting System ?


Merhaba arkadaşlar ben bu tutorial işine iyice ısındım bugün sizlere steemitteki başka bir open source proje olan busy.org dan bahsedeceğim. İlk olarak busy org nedir kim yapmıştır amacı nedir gibi açıklamalarda bulunup sonra sizler için siteyi nasıl kullanırız , avantajları nelerdir ve kullanıcılar için ne tarz avantajdar sağlıyor onları inceledim. En önemliside busy botundan nasıl oy alabileceğinizi ve oy atma kriterlerini açıkladım. Umarım video çokta sorulan sorularınıza ve bir takım bilinmezliklere cevap olmuştur. Daha fazla sorunuz olursa yada öneriniz discorddan bana ulaşabilirsiniz. Teşekkürler iyi günler dilerim.



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

Sort:  

Videoyu sakin kafa ile dolu dolu izleyecem birazdan

tamamdır hakan başgan kralsın

Videonuzu izledim. Busy ile tanışmama vesile oldunuz şu an :) Teşekkürler

Ben teşekkür ederim izlemeye vakit ayırdığınız için umarım yardımcı olmuştur

Elbette. Busy' ye alışma sürecinde dönüp tekrar izleyeceğim bir video olacağı kesin

Thank you for the contribution. It has been approved.

You can contact us on Discord.
[utopian-moderator]

Zeartul since when you are mod lol ? Gratz and thanks

Hey @steeminator3000 I am @utopian-io. I have just upvoted you at 11% Power!

Achievements

  • WOW WOW WOW People loved what you did here. GREAT JOB!
  • You are generating more rewards than average for this category. Super!;)
  • Seems like you contribute quite often. AMAZING!

Community-Driven Witness!

I am the first and only Steem Community-Driven Witness. Participate on Discord. Lets GROW TOGETHER!

mooncryption-utopian-witness-gif

Up-vote this comment to grow my power and help Open Source contributions like this one. Want to chat? Join me on Discord https://discord.gg/Pc8HG9x

Busy'nin tasarım revizyonundan sonra Steemit de güncelleme yapmak zorunda hissetti. Açıkçası eski hali nuh nebiden kalmış gibiydi!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80