You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Whitepaper - Romanian Translation #2 - 1065 words translated

in #utopian-io7 years ago

Sarumana frumos pentru efort, nu-i un lucru usor sa faci traducerile astea care depind foarte mult de nuante. Ma bucur tare sa vad oameni care paveaza drumul si pentru astia ai nostrii, ca sa nu ramanem chiar ultimii :)

Si eu imi doresc sa ajut cat se poate comunitata. Sa explic in termeni cat mai generali ce se intampla aici, dar e clar ca oricand se pleaca de la whitepaper.

Daca ai vre-un plan de promovare a platformei, sau doresti sa discutam poate facem un plan comun, aici ma gasesti :)

Pace, Lish

Sort:  

Mulțumesc pentru comentariu :) Așa este, unii termeni sunt mai greu de tradus.
Am încercat să aduc câțiva prieteni pe Steemit, dar fără prea mare succes...
M-am găndit la posibile campanii pe Facebook sau posturi pe Reddit, dar încă nu am plan definit...Am înțeles că există un grup de Facebook care cuprinde comunitatea română de aici, dar ca este destul de restrâns..
Peace and love!

Intrebarea este la ce nivel se doreste a juca. Majoritatea este in combinatie pentru bani, pe mine ma intereseaza mai mult de atat. Pe fb am cam vazut doar aspectul monetar, dar poate se schimba asta :). Eu lucrez acu la explicatia bitcoin-ului si imediat dupa, ma bag sa explic steemu si steemitu.
Dar e o discutie de purtat cum se pozitioneaza informatia. De exemplu eu o sa marsez pe monetizarea talentelor sau skill-urilor cs discurs.

Spor la traduceri :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59993.26
ETH 2312.53
USDT 1.00
SBD 2.49