You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introducing my partial weight UPVOTING TOOL for minnows with less than 500 SP :) Easy setup!

in #utopian-io6 years ago

Počuj, klobuk dole, že si si niečo také pre mňa absolútne wow naprogramoval, ale stačilo by ti používat busy a možeš rozdávať hlasy akejkoľvek hodnoty aj bez 500 SP, navyše ti za post dá hlas a čo mne najviac vyhovuje možeš si písať koncepty.. ale chápem ako píšeš, že nechceš podporovať tretie strany..

Sort:  

OMG busy uz mam a nevedel som ze to tam clovek vie nastavit :D uz vidim..no, tak som sa aspon zahral :D s tymto viem aspon zadat weight ku kazdemu postu, v tom busy sa mi to javi, ze by som musel ist vdy do settings a zmenit tu default hodnotu :)

A nevedel som ani, ze busy rozdava hlas ked postnes cez nich :) Tie drafts som si tam uz vsimol, no zatial nevyuzil..Diks!

Aj nabudúce :) Pekný víkend:)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54610.81
ETH 2293.78
USDT 1.00
SBD 2.35