Açık kaynak kodlu Android oyunu olan 2048 Tanıtım ve Oynanış (Turkish video Tutorials)

in #utopian-io7 years ago (edited)

Hello friends.
today I will introduce you open source game, 2048
during this promotion you will be able to play the game and see the details.
iyi görünüyor. İyi eğlenceler

Merhaba arkadaşlar,
bugün sizlere açık kaynak kodlu programlar bularak nasıl katkı sağlarım düşüncesi ile program ararken birden bir zamanlar çok moda olan açık kaynak kodlu 2048 oyunu ile karşılaştım. bende sizler için hem oyunu tanıttığım hemde tanıtırken oynayıp keyif aldığım ve aynı zamanda oyun içerisinde yer alan bir kaç özelliği anlattığım bir video hazırladım. tabiki Türkçe olarak bunu yaptım. neden? Çünkü ben Türk'üm ve Türkçe konuşuyorum.
Umarım çok uzatmamışımdır. videoyu izlerdek keyif almanızı ümit ediyorum.
İyi seyirler İyi eğlenceler.

Oyunu telefonlarınıza yada tabletlerinize indirmek isterseniz linkler aşşağıda

Google play Linki https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uberspot.a2048

Appstore linki https://itunes.apple.com/al/app/2048/id840919914?mt=8

Github 2048 Oyun Linki https://github.com/uberspot/2048-android

Hoşçakalın dostlar.



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

Sort:  

@lazrail61
Şimdi bak ben seni etiketlenmiş oldum bu şekilde.
Sende gir bu yorumun altına beni etiketle bakalım becerebilecekmisib 😂😂

Nasil yapicam

Yorumları beğenme
Her beğenide senin gücün düşüyor.
Sadece beğendiğin yazıları votele

Şöyle yapıcaksın steemit kullanıcı adının başına @ işareti koyarak etiketlemiş oluyorsun
@lazrail61

Thank you for the contribution. It has been approved.

You can contact us on Discord.
[utopian-moderator]

Thank you sir
TEŞEKKÜR EDERİM EFENDİM

image

Eskiden oynardım şimdi aklıma soktunuz nostalji olsun oynayım dedim :))

Sen kazandın ve bitirdinmi bunu hacı abii 😂😂😂
Helal olsun sana

Bunu ben oynarken çekmeliydin :)))

Sen anlıyormuydun Aşkım 😂😂😂😂

Skorları konuştururuz yarın :)))))

Olur demek isterdim ama çok zor
Benim oyunlar var biliyorsun. Sen ben gelene kadar alıştırma yap bide başka oyunlarda bul bakalım nolucsk 😁

Tamam ya tamam :)))

Hey @by-yesilbag I am @utopian-io. I have just upvoted you!

Achievements

  • You have less than 500 followers. Just gave you a gift to help you succeed!
  • Seems like you contribute quite often. AMAZING!

Community-Driven Witness!

I am the first and only Steem Community-Driven Witness. Participate on Discord. Lets GROW TOGETHER!

mooncryption-utopian-witness-gif

Up-vote this comment to grow my power and help Open Source contributions like this one. Want to chat? Join me on Discord https://discord.gg/Pc8HG9x

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60907.24
ETH 3249.66
USDT 1.00
SBD 2.45