Açık Kaynak kod Yazılımları üzerinden destek veren utopian-io internet sitesi kullanım ve tanıtım videosu [Turkish Video Tutorials]

in #utopian-io7 years ago

open source code, contributor or contributor site utopian-io
Usage and Promotion (Turkish video tutorials)

utopyan.jpg

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere açık kaynak kodlu programları yazılımları inceleyip tanıttığımız ve bu sayede destek alıp moral bulduğumuz utopian-io sitesinin nasıl kullanılıcağını sizlere anlatıcağım ve sizlere bu siteyi detaylı olarak tanıtmaya çalışacağım.

Umarım bu videoyu keyifle izler ve öğrenmeniz gereken ihtiyacınız olan bilgileri rahatlıkla içerisinden alabilirsiniz. hepinize şimdiden sonsuz teşekkürler. lütfen utopian-io sitesini kullanarak postlarımızı paylaşmaya ve katkı vererek katkı görmeye birbirimizi teşvik edelim.

Görüşmek üzere hoşçakalın. @necrosahin tasarımın ve kullanma iznin için teşekkür ederim (tabiki yukarıdaki görseli)

Arkadaşlar bu video postumu daha öncede yüklemiştim utopyan-io ya ancak 3 gün geçmesine rağmen modlar tarafından kontrol edilmemişti.
bugün farkettimki bu postun utopyan-io daki linki sorunlu. yani sayfa utopian-io dan açılmıyor. O yüzden tekrar yayınlamak zorunda kaldım. lütfen kusura bakmayın. aynı postu iki kez yayınlamış demeyin lütfen.
Teşekkür ederim ALLAH'a Emanet olun.



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

Sort:  

Utopian için 2 saat uğraşdığım bir post hazırlamışdım . Sonra vlote gelmedi yazdı ki, utopian açık kaynaklı olmayan postlara vlote atmıyor . Sonra çok uzulmustum

Evet bende video yu çekerken ne güzel hevesli hevesli çektim sonra bi baktım kayıt yok
Çok acayip oldum

Thank you for the contribution. It has been approved.

You can contact us on Discord.
[utopian-moderator]

Thank you sir.

Hey @by-yesilbag I am @utopian-io. I have just upvoted you!

Achievements

  • You have less than 500 followers. Just gave you a gift to help you succeed!
  • Seems like you contribute quite often. AMAZING!

Community-Driven Witness!

I am the first and only Steem Community-Driven Witness. Participate on Discord. Lets GROW TOGETHER!

mooncryption-utopian-witness-gif

Up-vote this comment to grow my power and help Open Source contributions like this one. Want to chat? Join me on Discord https://discord.gg/Pc8HG9x

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58994.66
ETH 2596.74
USDT 1.00
SBD 2.43