The Curious Expedition part 6 - 660 words polish translation

in #utopian-io7 years ago (edited)

Project Links
Crowdin
CrowdinPL
CrowdinProfile
Github
Part 1, 2, 3, 4, 5,

Description

Curious Expedition is a roguelike expedition simulation set in the late 19th century. Together with famous personalities you will venture on unprecedented expeditions to regions never explored before for fame, science and treasures.

Hello, today I managed to do another translation of The Curious Expedition, took me around 1,5hour and it contains 660 words.

TCE3.png

Proof of work
TCE1.png
TCE2.png

Examples of translated words

$Name Podszedł do mnie ze [zdesperowanym|zmartwionym|zdenerwowanym spojrzeniem na $his twarzy. $He zgubił [$his pierścionek zaręczynowy|zegarek kieszonkowy $his ojca|bransoletkę $his siostry|jedyne zdjęcie $his małżonki|stary list po $his zmarłym ojcu który $he zawsze trzymał przy $him|pierścionek z insygnią $his rodziny]. $He błagał mnie abyśmy zostali w tym obszarze aby znaleźć ten przedmiot. Wiedziałem, że możemy spokojnie stracić tutaj dzień lub dwa. lang Polish 12:49 PM
Na szczęście, udało nam się znaleźć poszukiwany przedmiot niedługo po rozpoczęciu poszukiwań. lang Polish 12:44 PM
Po wielu godzinach poszukiwań powróciliśmy z pustymi rękoma. lang Polish 12:43 PM
$name skrytykował moją decyzję jako marnującą czas i nie [pomógł|uczestniczył] w poszukiwaniach. lang Polish 12:43 PM
Nie udało nam się znaleźć szukanego przedmiotu, ale potencjalnie fatalnie znaleźliśmy coś innego. lang Polish 12:43 PM
Na szczęście udało nam się znaleźć szukany przedmiot po [szukaniu po naszych śladach|przeszukaniu terenu|przeczesaniu okolic|przewędrowaniu strefy] przez chwilę. Kontynuowaliśmy naszą podróż podniesieni na duchu i byliśmy wdzięczni szczęściu które nam sprzyjało w nawet tak trudnych czasach. lang Polish 12:42 PM
Niestety, nie udało nam się znaleźć tego przedmiotu i musieliśmy kontynuować naszą wyprawę bez utęsknionego przedmiotu. lang Polish 12:39 PM
$name skrytykował moją decyzję jako marnującą czas i nie [pomógł|uczestniczył] w poszukiwaniach. lang Polish 12:38 PM
§$name powiedział mi o jego osobistym przedmiocie który $he zgubił i poprosił mnie czy możemy się zatrzymać i go poszukać. lang Polish 12:38 PM
Odmówiłem żądaniu $name, co uczyniło $him dość zdenerwowanym. Po tym jak wymieniliśmy kilka rozgrzanych słów, ruszyliśmy dalej, aby nie marnować więcej czasu. lang Polish 12:36 PM
Zignorowałem zarzut rzucony przez $name, ponieważ był on [raczej|bardzo] [zdenerwowany|rozczarowany]. lang Polish 12:36 PM
[Dobrze spałem kiedy zostałem obudzony przez śmiech|powracałem z małej zwiadowczej wyprawy kiedy usłyszałem jakiś śmiech nadchodzący z naszego obozowiska|pisałem w moim dzienniku, kiedy usłyszałem grupę śmiejącą się z czegoś]. Ciekawy, zacząłem ich słuchać i [przerażony|zły|rozczarowany] zobaczyłem, że $name [zabawiał moim kosztem|udawał mnie|śmiał się z mojego zadania poszukiwania chwały]. Cała grupa natychmiast zamilkła kiedy mnie dostrzegli, ale obawiam się, że [moja reputacja|moja integralność|moja wiarygodność|mój autorytet] był już [nadszarpany|zniszczony]. lang Polish 12:35 PM
§[Tej nocy|Podczas tej nocy|Tej ciemnej nocy] $name zrobił ze mnie pośmiewisko. lang Polish 12:29 PM
Nie mogłem akceptować takiego braku szacunku i musiałem nakrzyczeć na $him. lang Polish 12:28 PM



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

Sort:  

Thank you for the contribution. It has been approved.

You can contact us on Discord.
[utopian-moderator]

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59111.01
ETH 2441.11
USDT 1.00
SBD 2.45