Czy można urodzić kota?

in #uszi7 years ago (edited)


✅zapraszam na pozostałe kanały i blog:
blog / goo.gl/7XbHPn
goo.gl/fozn17
goo.gl/zhv8c5
goo.gl/7RZ65g

✅wsparcie:
tipanddonation.com/uszi-dotacje

✅tło pobrane z Videezy.com

✅niecenzuralne i agresywne komentarze zostaną usunięte. Jak już musisz zakląć dawaj znaki (&*%@%).


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Porzygałem się.

Nosz kurwa jego pierdolona w dupę zajebaną mać...

✅ PS. zgodnie z prośbą daję znaki, że musiałem zakląć: &*%@%

Do telewizji! Trza to nagłośnić. XD Facet urodził kota.

Oł maj gad...

te kocie ruchy :)

to jest znęcanie się nad zwierzętami!

albo miłość :)

No masz wyobraźnię chłopie :)
A zdradź chociaż czy CI macicy nie podrapał ? :D

Oj tam. Widać ktoś zrobił głupi filmik i wstawił do internetu. Internet jest pełen takich filmików. I pierwszy raz wiałem jak mężczyzna rodzi kota. XD

co ja zobaczyłem

a jednak można jak ta genetyka do tyłu poszedła...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58270.16
ETH 2600.36
USDT 1.00
SBD 2.39