i am new in steemit halow friends

in #urdu6 years ago (edited)

i am new here friend and i dont know how to use steemit

or mere doston mujhe is baat ka ilam zaroor ha ke is platform per banda apne dimage se article likhe to usko yahan se kush pese milte han per me nadan hon or mene yahan account banaya tha lekin us time mujhe kisi baat ka pata bhi ni ha ke kese km kerte han yahan per pher me chala gaya ku ke mujhe yahan kush samjh ni aya or na hi meri english kush achi thi jis ki help se me yahan kush kersakta or bus ese hi yahan per logon ki post dekh ker hasidon ki terhan pese dekhta rehta jab me yahan se mayoos hoke gaya to pher mujhe kahin kahin se kush na kush iske baree me maloom hota gaya or me iske baree me kafi kush jan gaya hon jese yahan ka rule ha ke ap koi bhi article dete ho wo 500 alfaz se kam ni hota chahiye yani apki article jo write kia ha wo boht sasih ho or jandar ho isme pese milne ka sabab publicity bilkul ni ha yahan apka article achaw khase pese kama sakta ha khali is rule ke ma tahat kam kia jaye or wo ye han ke 500 alfaz ka apka article hona chahiye or isme koi b pic hona lazami ha or esi koi gogle se uthaii howi na ho faresh honi chaiye or language jo han wohi ho jo apne iski setting me select ki ha jese mene English select ki ha or mene English me urdu ko hi likha ha per english me yahan siraf ap jo kush kehna chahte ho urdu me likha sakte ho per lettle English ke hone chahiye .

main chiz ye ha ke ap ne yahan jald bazi ni kerni
kese me apko bata deta hon ke yahan apko yukdum pese apke hath me ni ate apko mehnat kerni perdti ha or saber
pher ap yahan din me kam se kam ek post kareen per achi likhi howi or nafees ager esi howi to ap isme ek hi post se ache pese bana sakte han ager ap teen char post kerdete ho per uska wo mayar ni hota to apko ek paii bhi ni milne or yad rakhiya ga kam se kam her post me ek pic hona lazmi ha or google se li howi na ho ku ke ye website ke pass ye software lage howe han jo ek mint ke ander ander apki copywriter ko scan kerlegi apko pata bhi ni chale ga pher ap bhale achi se achi likhe ker post kareen apko kakh bhi ni milna or apka account bhi ankareeb kisi kam ka ni rehna thanks

32968139_372114543274983_7170825076110000128_n.jpg

Sort:  

Welcome to steemit @umarfarooque555.

  • Join @minnowsupport project for more help
  • Checkout @helpie for daily trivias and useful information
  • Join @qurator a good quality support project
  • Checkout @steembasicincome
  • Help us save the forest with @treeplanter
    Follow me @tuanis for random votes daily please checkout the report
    Welcome the new steemians. Have a great day!

You are great.

Hello @umarfarooque555. Welcome, and I hope that you will enjoy steemit:)

Welcome to Steem! Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem and we upvote our users to help them grow! Please feel free to download the Android app here and the iOS app here.

To learn more about us and stay connected with us, please join our Discord server here: https://discord.gg/N7Et97G

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44