You are viewing a single comment's thread from:

RE: Upfundme day 5: Crowdfund - help us to protest in Bucharest against a Corrupt Government!

in #upfundme6 years ago

As evita sa repostez acelasi text de mai multe ori, ar putea fi interpretat gresit si uneori poate chiar raportat la steemcleaners.
Dar un follow-up cu detalii in plus este binevenit!

Sort:  

M-am gandit si eu la asta zilele trecute. Nu de alta dar am patit-o deja. Nu am fost raportat la steemcleaners dar am fost identificat de catre cheeta ca postasem aceeasi imagine de mai multe ori. Multumesc oricum de sfat, apreciez. Eu imi cam risc pielea de obicei daca nu imi atrage nimeni atentia, pana o patesc. O sa incerc sa vin cu noi update-uri de fiecare data de acum incolo.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57030.30
ETH 2858.42
USDT 1.00
SBD 3.62