Türk Tribünleri-2 #MeşaleSuçDeğildir

in #ultras6 years ago

Dünkü yazımda taraftar gruplarımıza olan baskılardan ve baskılara karşı gelememizden bahsetmiştim.Bugün de bu konudan bahsetmeye devam etmek istiyorum.
Tribünlerimiz tabiri caizse tasması bağlı bir köpek misali bütün özgürlükleri engelleniyor.Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinde deplasman tribününde meşale yakıldı ve kimsenin üzerine atılmadan veya kimseye zarar vermeden görsel bir şov düzenlendi ama ne yazık ki emniyet birimlerimiz katilleri,tecavüzcüleri uzun zaman bulamamaktayken meşale yakan gençleri 2 gün içinde gözaltına aldılar ve basına ifşa edildi.DXFWgvCX0AACUJZ.jpg large.jpg
Bu arkadaşlarımız 6222 sayılı kanun gereğince 1 yıl spor müsabakalarından men edildi.Suçları ise bu görüntüydü.DXxlhSAX0AAfFGc.jpg large.jpg
Basınımız ise bu görüntüleri Türkiye'de suç gördüğü için yayınlamadı bile ve holiganlık(!) olarak bahsetti.1 hafta sonra ise psg ultralarının meşale gösterisini ise harika görüntüler adı altında yayınladı.DXopmRwWAAAjbyB.jpg large.jpg
İki resim arasında ben pek göremedim ama basın organlarımız görmüş maalesef...
6222 yasası ise tepki veremediğimizden dolayı çok saçma boyutlara gelmeye başladı.Beşiktaşlı bir tribüncümüzü kardeşimiz maçın oynanacağı yerde bile değilken meşale yaktı diye 1 yıl men cezası yedi.DXgSxbqW0AAA3wh.jpg
Mecliste kendi aralarında kavgaya engel olamayan büyüklerimiz sporda şiddeti nasıl durduracaklar merak ediyorum.
Başta söylediğim gibi MEŞALE SUÇ DEĞİLDİR.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67388.31
ETH 3311.98
USDT 1.00
SBD 2.74