ULOG: Mój pierwszy post

in #ulog6 years ago

**Kiedy wstałem dzisiaj rano pomyślałem sobie o czymś miłym. Troszke znudzony burzą mózgów na steemit postanowiłem nie patrzeć za siebie i iść do przodu**

image


Udany wypoczynek nad morzem naładował moje baterie. Dużo zrobionych zdjęć i filmików. Już nie wspominam o rybie, którą się przejadłem :-).
Szkoda tylko że zachodu słońca nie ujrzałem. (Maly był głodny, a nie było mleka pod ręką).


Powrót do rzeczyswistości

Pierwszy dzień w pracy minął bardzo szybko. Dzisiaj nocka przede mną i dwa dni wolnego. Nawet wstaje już po 6:00 rano. Poranna kawa i omlet daje kopa. Wtedy robie szybki przegląd wiadomości i czekam, aż wstaną moje Anioły.

image

Dziubuś rośnie jak na drożdżach i za miesiąc roczek. W domu jest wesoło i powiem wam coś...Jest co robić:-).

Sort:  

masz rocznego Dzidziusia!
iiijaa, zazdrość!
:)

pewnie, że do przodu!

I córke 8 letnią, drugiego syna 11 letniego :-) A ty singiel czy jak?

ale jak to?! trójeczkę już masz??
jak? kiedy? gdzie?

(noo dobra, po przemyśleniu cofam pytanie :))
po prostu wcześnie zacząłeś :)

(taaa, singiel..,
niby jakim cudem?
fajne dziewuchy sie długo nie ostoją, co zrobić, takie życie, haha :)

Maly był głodny, a nie było mleka pod ręką

Hahaha

I co było dalej?

No zawijka na kwatere :-) i tez bylo fajnie:/

"powiem wam coś...Jest co robić" haha, wiem co mówisz! :) Sam mam 19mieś dziecko :))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63184.34
ETH 2560.17
USDT 1.00
SBD 2.72