#ULOG 5: Upalny dzień

in #ulog6 years ago

Żar z nieba, a ma być jeszcze cieplej.

Dzisiejszy dzień był bardzo aktywny do południa. W takie gorączki to tylko z rana i na wieczór spacery. Niestety brak mobilka zmusił nas do pozostania w domu. Musimy uważać na słońce bo synek ma wrażliwą skóre i jest pod opieką alergologa.

image
Była okazja przetestować aplikacje actifit :-). Kolejny spacer do Parku Solankowego. Byle jak najdalej od blokowiska. Uwielbiam tam chodzić kiedy nigdzie nie wyjeżdżamy. Można tam spotkać wewiórki. Jakieś oswojone chyba są :-)
image

Robią miłe wrażenie, a młody patrzał z uśmiechem.


Nie samym powietrzem człowiek żyje :-)

Uwielbiam gotować. Chociaż w te gorączki nie zawsze człowiekowi się chce. Oglądałem dzisiaj program kulinarny Jamiego Oliwera, który robił tortille. I tak wpadł pomysł na pyszną kolacje :-). Zajrzałem w lodówke i zmodyfikowałem składniki.
image

Ciasto bardzo proste do ukręcenia. Moje tortille były z białą kiełbasą, papryką czerwoną, żółtą i ostrą. Zamiast cebuli wrzuciłem pora i ogórka kiszonego. Całość jest z sosem czosnkowym z listkiem mięty i odrobiną limonki. Pychotka. Pamiętajmy o dużej ilości płynów. Szczególnie w takie upalne dni polecam wode z miętą i limonką lub cytryną.
image

Super orzeźwienie! Tymczasem kłade się do łóżka bo jutro czeka mnie kolejny nudny dzień w pracy :-)

Sort:  

Best of luck for him..
Allah blessed her..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60968.19
ETH 2367.91
USDT 1.00
SBD 2.56