#ULOG 2: W oczekiwaniu na wspólny wieczorek

in #ulog6 years ago (edited)

Mocna czarna z ekspresu z odrobinką śmietanki - tak rozpoczynam wspaniały dzień.

Po nieprzyjemnej nocce w pracy pora się obudzić.


![image]()
Uwielbiam dobrą kawe. Nie chodzi o pobudzenie kofeiną, a sam zapach i smak. Kilka lat temu piłem w Warszawie paloną na whisky. Do dziś pamiętam jej cudowny intensywny aromat. Niestety na super jakość mnie nie stać i pije biedronkową brazylijską co odziwo jest dobra. A najlepsza to chyba MK czerwona :-). >Skarbie pijesz kawke?

To jest nasz mały, wspólny, poranny rytuał.


Po większych lub mniejszych wrażeniach dnia,

przychodzi czas na wspólny posiłek. I choć nie są to jakieś super przekąski, mega kolacja to liczy się coś innego..
image


Miłość

Dbajmy o nią każdego dnia, bo nigdy nie wiemy co nas czeka następnego poranka...
image

Sort:  

your post is perfect I really like your post .by @ adit123

Spróbuj afrykańskiej, szczególnie z Kenii :)

No będzie trzeba jakiś test zrobić. Duże znaczenie ma woda wlewana do ekspresu.

Masz jakiś sprawdzony sposób? Ja wlewam z filtra brity, a ekspres ma dodatkowo swój filtr

Czy ten filtr barita jest dobry? Ja mam zwykły i dlatego kupuje wode niegazowaną i wlewam do ekspresu. Dobre są filtry w blokach lub osobno w domu ( koszt 2tys juz jest ok) Wiesz jak bardzo woda jest ważna? Nawet sprawy sobie nie zdajemy.

a jaka powinna być woda jak najmniej zmineralizowana?

Sam nie wiem. Trzeba poczytać :-)

Hej jak pijesz kawę z biedronki to spróbuj kawy z lidla, nazywa się Gimonka. Włoska produkcja za 4 lub 5 zł i idealna do kafeterki. Tania ale dobra kawa.

A ja delikatnie z rana zbożówka.
Tak się przyzwyczaiłem, dopiero pod wieczór parzona albo rozpuszczalna. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62922.70
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.83