Спогади про серіали 90-х

in #ukrainelast month

Всім привіт! Може тут є хтось, чиє дитинство припало на 90-ті? В будь-якому випадку думаю, що всі пам'ятають ті роки. Мені, зокрема, згадуються серіали 90-х. Хочу поділитися спогадами.

Найперше чомусь спадає на думку "Багаті теж плачуть" :-) Заставка була отака:

Зараз чогось сприймається трошки з усмішкою. :-)

Потім та сама Вероніка Кастро грала 18-річну дівчину в серіалі "Дика Роза" :-))

Примітно, що в нас в селі можна було точно знати, котра година, якщо це була 18:30 - здається, саме тоді починався "Багаті теж плачуть", бо на жодному городі чи на вулиці не було жодної людини - всі сиділи біля телевізорів!

Хоча, якщо не помиляюся, то все ж першим довгим серіалом була "Рабиня Ізаура". При чім він був значно коротшим за "Багаті теж плачуть". Пригадую, ми ходили його дивитися до моєї бабусі на роботу, бо там був кольоровий телевізор. І збиралися на кіносеанс всі співробітники і начальник бабусі :-)

"Просто Марія" - теж мексиканський серіал, як і "Багаті теж плачуть" і "Дика Роза":

Ще був серіал "Чаликушу".

І "Династія":

Але певно найкрутішим по безкінечності і закрученості сюжету була "Санта-Барбара" (цікаво, що ця назва означає "свята Варвара").

Мій тато і дід сміялися з жіночої половини сімейства за захоплення серіалами, але з часом обидва завжди мали якусь роботу біля телевізора, коли йшла "Санта Барбара", і скоро знали поіменно всіх героїв (я досі пам'ятаю смішне ім'я Сісі) і хто з ким де і коли...

Ще чисто моє шкільне захоплення - "Беверлі Хілс":

В ті часи було цікаво його дивитися.

Ще було багато серіалів в 90-ті. Чомусь ці згадалися в першу чергу. Розумію, що зараз не змогла би дивитися "Рабиню Ізауру", наприклад. Але згадати приємно. Бо то ще порівняно безтурботні часи мого дитинства.

А вам якісь серіали з 90-х найбільше запам'яталися? Чи ви їх зовсім не дивилися?

Зараз розумію, що ці всі серіали напевно відволікали нас від повсякденних клопотів. Наприклад, я в школі досить втомлювалася, але хоч година кіна давала голові перепочити і напевно розслабитися.

Sort:  

Contenido robado.

Ні, це мої спогади.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58450.19
ETH 2652.63
USDT 1.00
SBD 2.43