Про бідних россиян

in #ukraine2 years ago

Доброго часу, дорогі Українці. Сьогодні хотілося б обговорити тему "бідних росіян, які не обирали владу та не підтримують війну, але страждають від санкцій".

Дуже багато подібного лайна ллють нам у вуха. Українці – дуже добрий народ, і багатьом справді стає шкода росіян, і я не виняток. У мене в Росії знаходиться біологічна мати, мати, яка правда покинула мене коли мені було 7 місяців, але все ж таки, з недавнього часу я намагався налагодити з нею зв'язок.

Намагався, поки не побачив її нову аватарку у Вайбері з літерою Z. Мати, у якої донька живе в Києві і на власні очі бачить і чує все, що відбувається, і син, який допомагає всім, хто тікає від "визволення".

У мене є й адекватні знайомі в Росії, які просто не встигли зібрати валізи та з'їбати від туди, і ось, що один із них пише.

IMG_20220327_221957_191.jpg

IMG_20220327_221953_199.jpg

IMG_20220327_221950_466.jpg

Незалежні опитування в Росії говорять про те, що 70% росіян підтримують те, що відбувається в Україні.

Давайте ненадовго перервемося і знову відвідаємо передачу "Світ тварин".

-gallery!9w3.JPG

photo_2022-03-11_17-05-20.jpg

15cda063-dac_large_SVB15iJ.jpg

VEwCGzkz7tFC6daMNBtpFClnuwRvfzYv.jpg

_123610090_hi074406675.jpg

wr-750.webp

image_2022-03-01_20-44-23.png

fc0219dd7f8079b54d01a17c2ad22787_XL.jpg

d011efd9338ce952afd83f4479c4610c.jpg

026a0000-0aff-0242-9b49-08da08ed55fe_cx0_cy42_cw0_w408_r1_s.jpg

Kulyak.jpg

Експлуатація дітей у цілях... а хуй його знає у яких цілях. Але добре діти, дорослі люди...

Як там казала Ксюша, "бесконечно разочарована теми, кто занят разжиганием ненависти в интернете". Ні Ксюш, ніякого "разжигания ненависти", просто ненависть, не більше.

Ти не бачила очі людей, які кидають свої домівки і скрізь сльози їдуть у Польщу. Не бачила очі жінок, у яких чоловіки захищають країну під обстрілами. Не бачила людей, які їдуть у невідомість, бо їх дім знищенно! Ти дивуєшся метеликам, коли українці вже не дивуються обстрілам в небі. Тому, закрий свою пельку з новгородською пропискою і йди нахуй.

Sort:  

Между прочим, если хочешь обратиться и узнать мое мнение, нужно меня отметить. Даже немного лестно, что вы так переживаете за россиян, за уровень заработков, за наличие товаров в магазинах, будто у вас и нет других проблем.

Не надо пытаться привлекать меня к ответственности за то, что я не в полной мере(по твоему мнению) испытываю моральные или какие-либо другие страдания.

Не надо навязывать мне чувство вины, я не виновата в происходящем! И да, мне очень жаль!
И да, использование детей в подобных акциях это лютая дичь, а подобные аватарки это зашквар, если только народ действительно не преисполнился патриотизмом.

Зачем произносить очевидные вещи?

Если ты действительно считаешь, что нападки на девочек в интернете приносят пользу твоему народу, то у меня для тебя плохие новости.

Забагато води як для одного коментаря.

Я взагалі не розумію, навіщо ти читаєш і коментуєш мої пости. Щось не подобається в моїх висловлюваннях - раджу повернутися і перечитати останній рядок цього поста.

Зі своїм "між іншим" можеш зробити те саме.

Навіщо мені відзначати тебе, якщо ти і так все моніториш, а якщо не дай бог пропустиш щось, твої друзі в чаті тобі обов'язково повідомлять.

Найголовніше, що вам є про що поговорити

Вода это твои посты, смысловой нагрузки ноль, предъявы не обоснованы!

С удовольствием буду и дальше игнорировать твои посты, когда и ты сможешь игнорировать моё существование.:)

Я понимаю, что пиздеть — не мешки ворочать, но ты мог бы хотя бы попробовать заняться чем-то более полезным!;)

Всего доброго!

Ігнорувати мої пости в тебе виходить з великим трудом і це ми всі вже давно зрозуміли. Обсудити когось за спиною, а потім назвати "крисою" - це твій стиль.

Вода чи не вода в моїх постах і є там якась смислова нагрузка, чи нема - моє діло, щось не подобається - пиздуй нахуй.

Ну і як же без фактів взятих з твоєї голови, що я нічим корисним не займаюсь, ну то й добре, нехай ця аксіома буде й далі сидіти в твоєму мозку.

Надалі можеш нічого не писати, воно не буде прочитано, твої думки на усю цю тему мені зрозумілі, я їх прийняв до уваги і одразу викинув у смітник. Бажаю тобі ніколи не відчути на собі те, що відчув я, здоровья тобі та твоїй родині, бувай.

це справжні зазомбовані фашисти... або ні, не зазомбовані. просто фашисти. такі вони насправді

Моя донька тільки-но відремонтувала свою кухню - влізла у борги на 100.000 грив., а забрала дівчаток і виїхала світ за очі з рідної країни... Та хіба росіяни зрозуміють це, не віжчувши на собі?!

А вони ніколи це не відчують. Коли тваринний страх в тебе в душі. Коли тікають люди зі своїх домівок. Страх в очах це жахливо. Рашен ніколи це не зрозуміє і не відчує.

Це страшно... Все життя працювати, мріяти, досягати і тут приперся хер зі своїм "русским Zомбо миром". Вони як мародерять, то в шоці що у кожного в хаті є перфоратор чи міксер, плазма або приставка, ноутбуки, або айфони. Складається враження, що до нас завітали бомжі-біжанці

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62007.73
ETH 2389.39
USDT 1.00
SBD 2.49