Моя мета-пост кожного дня. Мінімум.

in #ukrainelast year

Вітаю вас друзі. Поставив собі на меті кожного дня щось постити тут з мого життя. Сьогодні нічого цікавого як на мене не відбулось, але день був як понеділок хоч середа) То газ в атівці закінчився одразу коли проїхав заправку, а треба було їхати далі бо чітко притримувався часу. На зворотньому путі заправка була зачинена на перерву, то я поіхав до банкомату щоб покласти гроші для замовленн подарка батьку на його шістідісятірічча (невіреться що так плине швидко час) так от банкомат відмовив у цієй функціі( Потім повітрянна тревога, потім знов не працюючий банкомат, черга в кассу і нам вдалось покласти кошти, як і заправитись з третього разу) Ось такі кумедні пригоди, но я дивлюсь оптимістично вперед як і наша кошка, яка живе тепер зі мною від нещедавно.
photo_2023-02-08_17-51-29.jpg

Sort:  

Привіт!))

Привіт!)))

Що все, мета скінчилася?🤣 А я тільки зайшла почитати 😔

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61680.81
ETH 3443.96
USDT 1.00
SBD 2.51