ОСІННЯ КАЗКА НАВКРУГИ

in #ua5 years ago

Гарного дня, мої любі друзі!
За вікнами гуляє осінь, розмальовуючи весь світ райдужними
красками... Та як же гарно стало навкруги!
Обожнюю золоту осінь та бабине літо, яке зараз тішить мені серденько!
Погляньте самі на цю незрівняну красу!
Чи не казка?!)))

Гарного вам настрою! Будьте здорові та щасливі!

З теплотою душі, ваша @tinochka2 - Валентина Бородай

Фотографії власні

Sort:  

Краса неймовірна😀. Я теж понад усе полюбляю осінь, та її різнобарв'я кольорів. Дякую вам за чудові світлини🌹

Дякую за відгук! Я люблю тільки золоту осінь, а більше всього - Весну, коли все оживає і розквітає!))) Але зараз надто гарно навкруги, щоб не запоплюватись осінню!)))

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60893.95
ETH 2351.79
USDT 1.00
SBD 2.54