БЛИСКАВКИ ТА ЗАГРАВИ НАД НІЧНИМ ДНІПРОМ ( відео )

in #ua5 years ago

Доброго ранку, мої дорогі друзі!
У моєї донечки Наталочки був недавно День народження.
Після гуляння ми відправилися до Дніпра поглянути на грозу.
Як я не намагалася сфотографувати блискавки і заграву, у мене нічого не вийшло.
Тоді я зняла декілька відео, і, зупинивши потрібні кадри на комп'ютері, сфотографувала їх...)))
Отже прошу вибачення за нечіткі кадри, але відео ви можете поглянути...
Шкода, що дуже темно було!)))

А це відео з блискавками і загравою...

.

Гарного вам настрою! Будьте здорові та щасливі!

З теплотою душі, ваша @tinochka2 - Валентина Бородай

Фотографії та відео власні

Sort:  

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.

Для того, щоб мати фото кадру з відео краще зробити скріншот.

Якби-то я могла...)))Я в цьому нічого не тямлю!))) Та й таке фото з відео я зробила вперше! - Бо не встигала впіймати блискавку та заграви інакше!))) Щиро дякую за підказку!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63816.85
ETH 3134.82
USDT 1.00
SBD 3.86