«Мрія» українська, а не російська: дитина знайшла помилку в британській енциклопедії

in #ua6 years ago

Захар Лісковий – 7-річний українець, який живе із батьками у США, знайшов прикру помилку в британській енциклопедії.

Про це повідомляє Голос Америки.

Зокрема, хлопець помітив, що в енциклопедії літак «Мрія» назвали російським.

Захар записав емоційне відеозвернення до видавництва. Він висловив надію, що помилку виправлять.

«Мрія» – це український літак, а не російський. Сотні тисяч дітей та дорослих вже прочитали цей хибний факт. За допомогою мого відео я звертаюся до редакторів і видавців енциклопедії і прошу вас підтримати мене. Ми, як читачі, заслуговуємо правдивих фактів і правдивої інформації. Я сподіваюся, що видавці книги побачать моє звернення і виправлять помилку», – підкреслив хлопчик.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68745.77
ETH 3744.06
USDT 1.00
SBD 3.76