Лариса Ніцой: Ми невпинно йдемо до української України

in #ua5 years ago

– Ма! Де моя вишиванка? – Нащо тобі? – В школу одягну. Сьогодні День пам’яті героїв Крут. – Це вам у школі сказали одягнути? – Хто! Кому! – Ясно, – зітхаю у відповідь.

З іншого боку радію такій ініціативі сина. До речі, він – Крутянин. Його пластовий курінь носить ім’я Героїв бою під Крутами. У Пласті на курінь скорочено кажуть «Крутяни». – О, то я теж вишиванку одягну! – озивається доня, хоча стоїть уже на виході на роботу. Вертається.

У їхньому віці я не знала слова «Крути». Не знала подвигу під Крутами.

Не знала, що ці 300 українських спартанців не просто покажуть урок мужності для народу, зупинивши в полі 5-тисячну московитсько-більшовицьку армію, яка перла на Київ.

Не знала, що Україна завдяки Крутянам (поки вони утримували більшовиків на підходах до Києва) була в ті кілька днів визнана незалежною країною іншими країнами.

Не знала, що були підписані міжнародні угоди між незалежною Україною та іншими країнами і для тих країн було важливо, що українська влада перебуває не у вигнанні, а у своїй резиденції, у своїй столиці.

Не знала, що в майбутньому ці міжнародні угоди тих днів допоможуть нам відновити нашу СТЕРТУ історичну пам’ять про те, що ми були незалежні, і ця пам’ять, ці історичні документи зберігатимуться до часу в іноземних архівах.

Я взагалі не знала, що ми були незалежні.

Я не знала, що наша пам’ять повернеться.

Я не знала, скількома мільйонами українських життів ми вже заплатили за нашу пам’ять, і ще скількома заплатимо.

Я не знала, що той лад, що в нас був аж до 1991 року – насправді, окупація. Я не знала, що 1991-го ми ВІДНОВИМО незалежність, але щоб це вважалося відновленням, а не проголошенням, для цього нам знадобляться такі важливі історичні угоди, які були укладені в ті дні, коли Крутяни тримали московитів під Крутами і не пускали в Київ.

Не знала…

Тепер знаю. Знають мої діти. Знають українці і діти українців. Ми невпинно йдемо до української України.

Дякую, Герої Крут.

Джерело: Лариса Ніцой

Постійне посилання

Sort:  

Congratulations @politicua! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99