[Красиве поруч] Кольорові акценти 🎊

in #ua6 years ago

Всім привіт!

Сьогодні на прогулянці побачив дуже яскраве дерево, яке виділялося серед інших:


Шкода, що телефон погано кольори передає

Завдяки цьому, я ще раз переконався, яка чарівниця у нас природа, як гарно вона оформлює все навколо 😊

Наскільки я пам'ятаю, то в дизайні використовують таку техніку, коли додають яскраві акценти, завдяки чому підкреслюють деякі моменти інтер'єру.

Як виявляється, природа це також робить. Або люди це з природи взяли, складно сказати, хто перший був 😉

З іншої відстані фото:

Успіху всім і до зустрічі!


Декілька слів про те, де ви є 😉

В якийсь момент я усвідомив, що проходжу повз цікаві речі і навіть їх не помічаю. Враження, що працює автопілот...

Це мені не сподобалося, тому я вирішив щось змінити! Тому почав уважніше ставитися до того, що знаходиться і відбувається навколо мене. Завдяки цьому, я відкрив для себе новий світ, яким і ділюся з вами 😊


      VOX   Serey   Weku


published by @chain-post   Steem Golos WLS Serey Weku

Sort:  

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 14.46% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57142.47
ETH 2437.81
USDT 1.00
SBD 2.39