[Красиве поруч] Дійсно поруч... 😉 🏞

in #ua6 years ago

Всім привіт!

Одного разу, коли я йшов звичною дорогою, по звичному мосту через річку, "випадково" повернув голову і побачив таку красу:

Тоді я усвідомив, яка ж краса нас оточує, а ми її часто не бачимо, оскільки дивимось на екрани телефонів, або заглиблені у свої думки...

Варто частіше "вилазити" зі своєї ракушки і дивитися на чудовий світ, який нас оточує 😉

Успіху всім і до зустрічі!


Декілька слів про те, де ви є 😉

В якийсь момент я усвідомив, що проходжу повз цікаві речі і навіть їх не помічаю. Враження, що працює автопілот...

Це мені не сподобалося, тому я вирішив щось змінити! Тому почав уважніше ставитися до того, що знаходиться і відбувається навколо мене. Завдяки цьому, я відкрив для себе новий світ, яким і ділюся з вами 😊


      VOX   Serey   Weku


published by @chain-post   Steem Golos WLS Serey Weku

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57142.47
ETH 2437.81
USDT 1.00
SBD 2.39