[Красиве поруч] Пробудження 🌇

in #ua6 years ago

Всім привіт!

Останнім часом я прокидаюся доволі пізно, коли сонце вже високо. Правда бувають моменти, коли через різноманітні обставини я прокидаюся раніше. В такі моменти, я дуже радий що можу побачити таку красу:

[]

З моєї точки зору, дійсно важливо де ви проживаєте. Я полюбив квартири на верхніх поверхах будинків, коли є можливість насолодитися панорамою з вікна 😊

Успіху всім і до зустрічі!


Декілька слів про те, де ви є 😉

В якийсь момент я усвідомив, що проходжу повз цікаві речі і навіть їх не помічаю. Враження, що працює автопілот...

Це мені не сподобалося, тому я вирішив щось змінити! Тому почав уважніше ставитися до того, що знаходиться і відбувається навколо мене. Завдяки цьому, я відкрив для себе новий світ, яким і ділюся з вами 😊


      VOX   Serey   Weku


published by @chain-post   Steem Golos WLS Serey Weku Smoke

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 56904.92
ETH 2440.10
USDT 1.00
SBD 2.37