Вибір квартири

in #ua6 years ago

Кожній людині хочеться свого простору. Місця, де ти можеш відпочити і розслабитися. Дуже багато людей, в тому числі і я, знімають собі житло. Що ж саме повинно впливати на наш вибір квартири?
Для мене є кілька критеріїв. Ціна, адже такий пункт сильно б'є по нашому гаманцю. Місце розташування. Тому що, знімаючи житло, я не хочу їхати до нього цілу вічність, а потім ще й пішки йти 20 хвилин. Ціна за комуналку. Теж важливий фактор. Буває, комунальні перевалюють за орендну вартість. Загальна атмосфера. Адже мені тут жити, і хочеться відчувати себе в своїй тарілці. Наявність ліжка, бойлера, пральної машинки. Це ті речі, без яких не обійтися. І так як я люблю митися лежачи, обов'язково ванна. Не так багато критеріїв, але як показує практика дуже важливі. Ще, фактор який може поліпшити або погіршити умови проживання - адекватні сусіди.
Які ваші критерії вибору квартири? Мені скоро саме переїжджати.
a5809a31af46538c3792d3c82bdc3e09.jpg
фото

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67674.48
ETH 3755.42
USDT 1.00
SBD 3.72