You are viewing a single comment's thread from:

RE: Українка в конфлікті міфологій/Ukrainian woman in the conflict of mythologies

in #ua5 years ago

Я теж дуже люблила читати, особливо в дитинствi. Всі книги дуже добре пам'ятаю до цих пір. Особливо мене вразила "Володар кілець" Толкієна, пам'ятаю я свято вірила, що карта справжня і є такі світи, і дуже боялася темних вершників))))) Але фільм якось розчарував, хоча ця версія сценарію дуже сподобалася). Зараз читати майже немає часу, напевно і лінь це робити (навіть не лінь, а повна зайнятість), коли можна включити аудіокнигу і слухати, що зараз і роблю. Слухаю ті книги, які мріяла прочитати колись.

Sort:  

в мене з Толкієном взагалі особливий рахунок. Якщо коротко то люблю) Слухати в машині теж люблю. але у випад ку із Забужко - деколи пробиває на таке снобське... типу почитати грубу розумну книжку, позображати "умняк". І в цьому випадку ніяк - тільки друковані книжки. і навіть електронні читалки не підходять. ТИм більше мені - нефахівцю - необхідно з'ясовувати терміни, щось підкреслювати, перечитувати, робити помітки на полях. Це не романтичний отой -"запах фарби, шелестіння сторінок" - це сувора необхідність. По іншому толку нема - нічого не зрозумієш))) тому вже три місяці читаю по сторінці вдень...((

Особисто я не люблю вантажити мозок непотрібною інформацією. Це вже звичка, навіть в інтернеті, мало на що буду звертати увагу якщо воно мені непотрібно. Я думаю, це кому що подобається, Ви, наприклад, розбираєте абзаци книг, а я розбираю на дрібні складові свої замовлення по шиттю, це теж як конструкція якась, моделювання, дизайн і обов'язково гарна уява. Це Вам приносить задоволення, як комусь шоколад))))

якщо чесно, навчило здається краще концентруватися на задачі. Плюс самі підняті питання - мені цікаві, самі по собі)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62956.16
ETH 2588.54
USDT 1.00
SBD 2.74