Гілларі Клінтон відмовилась від президентських амбіцій

in #ua6 years ago

Колишній держсекретар США Гілларі Клінтон не балотуватиметься на посаду президента США у 2020 році. Про це повідомляє CNN.

«Я не братиму участі у виборах, але я буду продовжувати працювати і відстоювати те, у що я вірю», – підкреслила Клінтон.

«Я хочу, щоби люди мене правильно зрозуміли – я продовжу працювати, але не буду змагатись у виборчих перегонах», – додала вона.

CNN з посиланням на джерела пише, що у січні конкурентка Трампа на виборах 2016 року не виключала можливості участі у ще одних виборах. Водночас екс-голова передвиборчої кампанії Клінтон Джон Подеста заявляв, що це малоймовірно.

Нагадаємо, під час виборів президента США 2016 року Гілларі Клінтон отримала більшість голосів виборців (на понад 2 млн голосів), проте програла, бо поступилася Дональду Трампу у кількох ключових штатах. Таким чином, дворівнева система виборів в США не дозволила їй набрати достатню кількість голосів.

Джерело:
https://infa.ua

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63743.08
ETH 2657.15
USDT 1.00
SBD 2.87