Роздвоєння особистості (Ukrainian language)

in #ua4 years ago

Всім привіт. Як видно з мого нікнейму @craniuma я являюсь однією з декількох облікових записів користувача @cranium. Вийшло зовсім не те, що я намагався написати. Але, свою працю шкода, тому залишу цю преамбулу для пам'яті та Вашої усмішки.

Простіше кажучи, @craniuma - це ще один мій акаунт (Мене ви знаєте як @cranium ). Знову, не найкраще пояснення. На краще, банально не вистачає фантазії :)

З назви статті стає зрозумілим … (НІ - з мої психічним здоров'ям все добре, бо ніхто ще не встиг, і навряд чи зможе довести протилежне). Я маю два бажання, яких дуже важко поєднати використовуючи один акаунт. До написання цієї статті мене спонукала розповідь @tarazkp - https://peakd.com/hive-174578/@tarazkp/free-speech-is-never-free.

@tarazkp унікальний користувач, як на блокчейні STEEM, так і на блокчейні HIVE. Якщо вірити йому, (я вірю) то крім нього ще 15-м користувачам вдалось досягнути величезної відмітки репутації 80. На мою думку - це космічне досягнення, про яке я поки-що тільки мрію. В мого основного аккаунта @сranium тільки 72

Вибачте за ліричний відступ, переходимо до суті. Давайте я розкажу Вам про мої 2 бажання, що я не можу (не хочу) поєднати на своєму акаунті @сranium.

Перше бажання, яке я давно мене мучить, - бажання писати. Писати гарно, грамотно і цікаво. Можливо, навіть хтось буде читати. Якщо ні - байдуже, в основному через те, що я пишу для себе. Саме для реалізації цього бажання я буду використовувати акаунт @сranium. В кінці кожної статті я буду нагадувати собі ці слова ось таким прекрасним банером. Заодно, збільшуючи базу підписників, яким цікаво читати блоги про життя, філософію та психологію.

Бажання ділитися з вами цікавими новинами та моїми досягненнями в 2-х прекрасних іграх, в які я буду грати/працювати (слово працювати пишу для совісті). Для цього я буду використовувати акаунт @craniuma. Заодно, збільшуючи базу підписників, яким цікаві ігри на блокчейні.

Тепер, саме головне - обмеження і правила, які я ставлю перед собою. (своєрідне підтвердження того, що я не збираюсь використовувати цей акаунт для спаму чи зловживання блокчейном HIVE)

  • Не більше 3 статей в день на блокчейні HIVE (STEEM - не збираюсь обмежуватись).
  • Весь матеріал буде унікальним, в разі використання мною графічних зображень із ресурсів, що підтримують ліцензію Creative Commons, я зобов'язуюсь залишити повідомлення на джерело зображення.
  • Всі статті ТІЛЬКИ на тематику крипто геймінга.
    Я не буду використовувати ReHive та cross posting на основний обліковий запис. Ця вступна стаття єдине виключення.

Для чого це все?

Все дуже просто, я хочу щоб люди яким подобається читати мый блог - читали мій блог, а людям, яким подобається читати інформацію про крипто геймінг - читали цю інформацію. Таким чином я не буду відлякувати, і так невелику кількість *читачів мого блогу @cranium інформацією про ігри на блокчейнах.




I am reminding of my offer of gifts to my referrals the first game in #HIVE - EXODE :

Нагадую свою пропозицію про подарунки моїм рефералам в першій грі на блокчейні #HIVE - EXODE:

"All players who start the game (purchase a starter pack), who will indicate me as the person who invited them to the game (for this you need to enter my identifier cranium), or click on my referral link - https://exodegame.com/?ref=cranium, will be entitled to my consultation on the game and a small gift in the amount of 2 HIVE. Plus, to 2 HIVE you, and I, will also receive 2 booster packs, according to the prerequisites of the referral program. If I get 10 referrals (I think it will be general just, considering how seriously I decided to start this game*) I, and each of my referrals will receive 1 Epic card (the chance of which is only 4%) ”

Все игроки, которые начнут игру (приобретут стартовый пакет), кто укажет меня как человека, который пригласил в игру (для этого нужно ввести мой идентификатор - cranium), или перейдут по моей реферальной ссылке - https://exodegame.com/?ref=cranium, получат право на мои консультации по игре и маленький подарок в размере 2 HIVE. Плюс, к 2 HIVE Вы, и я, также получим по 2 бустер пака, по предварительным условиям реферальной программы. Если я наберу 10 рефералов (думаю, это будет вообще ИЗИ, учитывая как серьезно я решил стартовать в этой игре) я, и каждый мой реферал получат по 1 Эпической карте (шанс на выпадения которой всего 4%).

CRANIUM

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64777.26
ETH 3101.53
USDT 1.00
SBD 3.84