Hoşbuldum :)

in #turkey6 years ago (edited)

Merhaba ben ipek :) Yıllarca insanlardan uzak bir şeyler karalmaktan keyif aldığımı farkettim. Sokakta oturduğun cafede arkadaşlarının yanında herhangi bir şekilde yaşadığın şeyleri tekrar eve döndüğünde yastığıma kafama koyup düşünerek yatmak yerine günlük yazarak deftere not etmeyi bir nevi düşüncelerime arşivlemeyi kendime dert ettim. Bu sayede alışkanlık haline getirdiğim yazma işi bu yaşıma kadar benimle birlikte buralara kadar geldi :)
depositphotos_58716359-stock-illustration-feather-pen-and-ink-isolated.jpg
Çok fazla bir hikayem yok. Türkiye'de büyümüş sıradan bir ailenin sıradan bir çocuğuyum. Üniversite okuyorum ve insanlarla vakit geçirmekten keyif alıyorum. İlginin üzerimde olmasından hoşlansam da bu mecraya gelmemdeki amaç bu sefer bu değil :( Kendimi ismimi veya instagram profilimi olabildiğince az kişiye göstererek bir yerlere gelebilmeye çalışacağım. Siyaset spor (evet sıkı bir nba takipcisiyim) veya herhangi bir konu aklıma ne gelirse bununla ilgili yazacağım ve sizlerin takdirine sunacağım. Takipte kalmayı unutmayın Tekrardan hoşbuldum diyelim :)

Sort:  

hoşgeldin o zaman :))

Hoşgeldin :)

Congratulations @birarkadas55! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Comment
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

aramıza hoşgeldin🙋‍♀️

Hoşbuldum :)

Congratulations @birarkadas55! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67851.31
ETH 3815.63
USDT 1.00
SBD 3.77