You are viewing a single comment's thread from:

RE: turkcebilim Bir Saman Alevi Değildir....Yarışma !!!

in #turkcebilim6 years ago

Hocam #turkcebilim e olan katkılarınız gerçekten takdir edilesi bir nitelikte. Zaman zaman böyle paylaşımlar yapıp insanları uyandırmanız beni benden alıyor .d
Ben de bir kaç paylaşım yapmıştım ve gerçekten güzel destekler aldım.Yeni yazılar yazmak istiyorum ama nedense #turkcebilim e koyulması hakkında hep bir kararsız kalıyorum.Diğer yazılarım da 'bilimsel yazı' niteliğinde mi bilmiyorum ama bunu da biraz araştırıp ve #turkcebilim etiketindeki yazılara daha çok dikkat ederek yeni bir şeyler yazmaya başlayacağım.O zamana dek sağlıcakla kalın.

Sort:  

Aslında 'Bilim Nedir?' Temalı bu yarışma tam da bu soru işaretlerinizi gidermeye yönelik bir fırsat. Bu yarışmaya katılın bence. Bilim nedir? Bilimsel yöntem nasıl olmalıdır? Bilimsel yaklaşım ve raporlama ne şekilde yapılabilir gibi soruların cevaplarını araştırma şansı da bulacaksınız böylelikle. Bunları araştırıp öğrendikten sonra da zaten hangi yazını bilimsel nitelikte hangileri değil. Kendiniz çok rahatlıkla ayırtedebileceksiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36