Blomme en Skoenlappers

in #tsani7 years ago

Verhale van blomme en skoenlappers - In antieke tye was daar 'n bos wat nogal mooi is. In die bos groei 'n verskeidenheid bome met soet en ryp vrugte, so baie diere hou daarvan om in die bos te bly. Van groot diere soos hert, pandas, dra, insekte.

Eendag was die bos die koms van 'n nuwe inwoner. Hy is die caterpillar Lili. Maar die diere en bome haat hom, want hy is bekend dat hy baie gulsig is en het geen voordeel hoegenaamd nie. Hy is baie gulsig om die blare te eet, soveel bome waar hy nie wil woon nie. So Lili die ruspe moes van een boom na 'n ander beweeg vir 'n huis.

"O appelboom, mag ek kom om in jou tak te bly?". Vra Lili caterpillar op 'n appelboom.
"Jy kan nie hier bly nie. Omdat jy baie eet. As jy te veel van my blare eet, sal ek nie vrug kan dra nie. Soek vir ander bome. ". het die appelboom met 'n kerm gesê.
"Maar ek belowe, eendag sal jou gedagtes sekerlik antwoord. Laat my hier bly, want ek het nie meer 'n huis nie. " Lili het gesê die wurm is jammer. skoenlapper verhaal deur dongengterbaru.blogspot.com

"Ek kan net nie .. !! want die diere wat in my boom woon, sal ook nie saamstem nie. Want as my vrugte verminder word, sal hulle ook geen voedsel hê nie. Hoe dan ook, wat kan jy doen? Lelike en swak wesens soos jy kan niks anders as eet en eet nie. Gaan daar op soek na 'n ander boom ". Sê die appelboom met 'n knipoog.

Ahirnya het ongelukkig Lilit-ruspe gaan soek vir 'n ander boom wat hy wil woon. Maar die antwoord van elke boom in dieselfde vergadering, niemand sal dit aanvaar nie. Ahirnya. Hy het uit die bos na die rand van die bos gekom. Sy het bitterlik geween vir die lot van haar natuur. Blykbaar sonder om dit te besef, is daar 'n sonneblomboom wat hom gekyk het.

"Hoekom is jy vriende? Katakana jou probleem, miskien kan ek jou help ". Die woord sonneblom.
"Wie .. Wie praat?". Lili het gesê die ruspes het verras.
'Ek is die een wat praat .. kyk op !! Ek is 'n sonneblom. Ek is die koningin van al die blomme in hierdie veld. " Beantwoord die sonneblom.
Toe het Lili die ruspe haar storie vertel deur te huil. Die verhaal van 'n baie hartseer Lili-wurm, die hart se oogblomme word baie medelydend.
"Moenie weer huil nie, jy kan hier bly. Jy kan kies om in my boom te bly, of enige blomboom wat jy wil hê. Hulle sal nie weier nie, want hulle is my mense. " Die woord sonneblom.
Met die antwoord van die sonneblom, het Lili caterpillar baie gelukkig geword. Sy glimlag en vee die trane van haar wange af.
Is dit regtig 'n vriend? Tanya Lili ruspe wantroue.
"Natuurlik is dit waar. Ek lieg nooit. Daarbenewens wil geen dier in ons boom of tak bly nie, want ons het geen vrug nie. As jy hier wil bly, sal ek natuurlik gelukkig wees om nuwe vriende te hê. " Beantwoord die sonneblom.

"Maar my vriende. Ek het gesê ek eet baie. Dus wil hulle nie hê ek moet in hul takke bly nie. Hulle is bang dat hul blare weg is en nie gevind kan word nie. Is jy nie bang as jou blare hardloop soos hulle sê nie? ". Tanya Lili wurm huiwerig.
"Hahaha .. beteken dat hulle smal dink. Wat beteken 'n blaar? 'N Vriend is meer waardevol en moeilik om te vind. Terwyl die blare weer op sigself kan groei. Jy hoef nie bekommerd te wees nie .. ". het die sonblom verstandig geantwoord.

Lelie-ruspes is baie gelukkig om 'n baie wyse antwoord te hoor. En vanaf daardie oomblik het Lili-ruspes en sonneblomme goeie vriende geword. Elke dag grap hulle en vertel baie van dinge. Dit was die mooiste dae wat die twee vriende deurgegaan het. Tot een dag ..
"My vriend se sonneblom. Dit is die laaste dag wat ek met jou kan grap.". Lili caterpillar sê.
Toe hy sy vriend se woorde hoor, is die sonneblom verras.
"Wat wil jy hê

Sort:  

like tjis story.. Maar die diere en bome haat hom, want hy is bekend dat hy baie gulsig is en het geen voordeel hoegenaamd nie. Hy is baie gulsig om die blare te eet, soveel bome waar hy nie wil woon nie. So Lili die ruspe moes van een boom na 'n ander beweeg vir 'n huis. "O appelboom, mag ek kom om in jou tak te bly?". Vra Lili caterpillar op 'n appelboom. thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57062.81
ETH 3068.42
USDT 1.00
SBD 2.43