קרוספיט - סוחבים משקולות ברחוב

in #trx6 years ago (edited)

20180420_114241.jpg

הלכתי לתומי ברחובות תל אביב ולא תאמינו מה ראיתי

שישי בבוקר

בתי הקפה התל אביביים מלאים באנשים יפים, שנונים עם תפיסת עולם נאורה ותחושת מגניבות חסרת תקנה. אני נאלץ לצעוד דרך ארוכה בג'ינס ארוך בבוקר החם. אבל למרות החשש לשפשפת אני מבין שזכיתי להליכה נינוחה. כי מולי מתקדמים להם בקושי חתיך וחתיכה מעוותים מכאב.

הבחור הולך קדימה כאילו הוא סוחב פסנתר, ומאחוריו מדדה לה בחורה חטובה בבגדי אקטיב זוהרים המחמיאים לחיטוביה אך נראה כאילו נפצעה מחדירת כידון לגבה והיא צולעת בחוסר אונים.

הם עדיין רחוקים, שרירי זרועותיו החשופות של הבחור מתחילות לקבל צורה וגם תווי פניו מתחילים להיות ברורים. שור בדישו

הם נעצרים ומטילים משהו לכביש (הם הולכים באמצע הכביש) ולראשונה אני רואה אותם מזדקפים. בחוסר חשק הם חוזרים להניף את כדור הברזל בידית מעבר לכתפיהם וממשיכים לפלס דרכם בעוד הדיסקים נפרצים בקצב מעמוד שידרתם.

נראה לי לא בריא
נראה לי הזוי ומזוכיסטי בקטע לא כיף

פעור שכמוני שפעילותי הגופנית מסתכמת בפתיחת בקבוק בירה פעם בערב לא הצליח להבין.

האסימון נפל לי אתמול כאשר בעודי לוגם בירה ראיתי קטעים מארץ נהדרת.

נתקלתי בדמותו של אלכס מאמן הכושר (הלא הוא אודי כגן הקורע רשתות) בקטע משעשע על הטרנדים החמים בעולם הכושר ובשלב הטירקס ראיתי את משקולות העינויים ליד עלמה זאק ואלי מראינו שהזכירו לי להפליא את הזוג החמוד שראיתי קורס לו בבוקר שישי.

אז קרוספיט? זה לא בשבילי

Sort:  
אתה באמת כותב באופן משעשע...אבל טירקס זה רצועות לא?

תודה על המחמאה
זה הלינק
https://mobile.mako.co.il/tv-erez-nehederet/770e3d99ade16110?subChannelId=a3e9439096795510VgnVCM2000002a0c10acRCRD&vcmid=f443416c9cca5510VgnVCM2000002a0c10acRCRD
נראה לי שהמשקולות זה טיאראקס אני בודק שוב

אה זה קרוספיט
מתקן

אין לי מושג מה זה טירקס אבל היה משעשע לקרוא אותך👖👔

wow
its so great story
so pathetic

And funny

בהחלט צודק @amirl
הליכה היא הדרך הטובה ביותר לשמור על כושר

אני תמיד צודק. חוץ מ... חוץ מכשאני לא

וואו

הפוסט הגדול שלה
באמת חלק גדול מהתוכן הגדול
תודה על פרסום

תודה שקראת

oh no
i dont have any idea about this language ,
if translate the i can understand this writting
dear @amirl

Its hebrew

אמיר יקירי אלה הם הדרכים לעשות כושר היום
ריצה? חדר כושר? זה של הדור הישן היום אי אפשר בלי מאמן צמוד כמו אלכס

הרי אם עשית כושר ולא העלתי סטורי האם עישת כושר

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56278.39
ETH 2377.99
USDT 1.00
SBD 2.29