You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aramıza yeni katılan arkadaslarimiza destek projemiz :)

in #trteam7 years ago

merhabalar, bir köy okulunda sosyal bilgiler öğretmeni olarak çalışıyorum. çocuklara birçok platformdan 4 yıldır destek aldım. Steem sayesinde hem daha fazla destek toplamak hem de daha fazla çocuğa ulaşmak istiyorum. isterseniz neler yaptığımdan uzun uzun bahsedebilirim. Desteklerseniz sevinirim.20161227_160245.jpg

Sort:  

Destekleriz👏🏻👏🏻👏🏻

çok teşekkür ederim Serpil Hanım :)

Sizi takip ediyorum hocam acaba diacord dan bana ulasir misinz

nasıl ulaşabilirim anlamıyorum pek discorddan kullanıcı adım batuhoca orada da .

Tamam hocam buldum sizi discord a bakabilirsin

Hocam ben de sizin güzel düşüncelerinizi duymuştum, her konuda destek olmaya hazırım.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50