''Yeşildir beni huzura huzura ulaştıran,yeşildir beni mutluluğa koşturan.''

in #trteam7 years ago

Akan suyu severim ben
Işıldayan karı severim
Bir yeşil yaprak
Bir telli böcek
Yeşeren tohum
Güneşte görsem
Sevinç doldurur içime
Bir günü
Güzel bir günü
Güneşli bir günü
Hiçbir şeye değişmem

Necdet Cumalı

Fotoğraflar ülkemizin cennet köşelerinden biri Ayvalık Yeşilyurt Köyü Manici Kasrından.
Çok güzel bir köy turistlerinde yakın zamanda yeni keşif yerlerinden.
Deniz uzak kalsada köyün manzarası bir harika.
Ayvalığa yolunuz düşerse Yeşilyurt köyüne uğramadan geçmeyin.
Manici kasrına gelirsek butik otel olarak kullanılıyor çok güzel temiz dilleri sadece ve hizmeti çok iyi kalmasanız bile bi tatlılarını tatmanızı tavsiye ederim.

)Resim 069.jpgResim 070.jpgResim 071.jpgResim 072.jpgResim 073.jpg

Sort:  

Muhteşem paylaşım olmuş

teşekkür ederim :)

Resimler cok doyurucu cok guzeller

çok mutlu oldum teşekkürler:)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @balim to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

Hoşgeldin balım. Bal tadında bir paylaşım olmuş :)

Hoşbuldum. teşekkür ederim :)

Çok güzel görünüyor, tam benlik.

Yolun düşerse kesin gitmelisin.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58118.57
ETH 2462.81
USDT 1.00
SBD 2.38